Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2007

Επαγγελματικά μυστικά

Τα πράγματα την σήμερον ημέρα είναι αρκετά δύσκολα για εμάς (τους ασχολούμενους με την πληροφορική εννοώ ντε!) Ο κάθε ένας νομίζει ότι έχουμε ένα μαγικό μα εντελώς μαγικό ραβδάκι με το οποίο κατά Μαρίας Μπακοδήμου κάνουμε ένα <<τι βι τι γκλον>> και ως δια μαγείας όλα θα διορθώνονται... Εεεε λοιπών ΟΧΙ! αγαπημένοι μου συνάδελφοι πελάτες και φίλοι δεν γίνετε έτσι δεν υπάρχουν ούτε μαντζούνια ούτε ταρώ ούτε ραβδάκια μάγισσες και σκούπες όλα αυτά είναι στην φαντασία σας. Για όλα υπάρχει πάντα μια λογική εξήγηση έλεγε ο Μαγκαϊβερ στην αξέχαστη σειρά και κάπου εκεί κρύβετε η αλήθεια. Και τι εννοώ αλήθεια; Το ότι αγαπημένε μου χρήστη δεν χαλάει τίποτα(η άντε σχεδόν τίποτα) χωρίς την παρέμβαση σου. Ναι ναι της δικής σου παρέμβασης που νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα η ότι τουλάχιστον θα είναι εύκολο για εσένα. Τελικά το αποτέλεσμα είναι ότι στην πληροφορική δεν είναι όλα προφανή γιαυτό και η λέξη συμβατότητα παίζει μοναδικό και φανταστικό ρόλο στην δουλειά μας. Κλείνοντας θα ήθελα να σου αναφέρω ότι δεν είναι κακό που και που πριν κανείς οτιδήποτε να μας τηλεφωνάς μπας και σε φυλάξουμε από τις κακοτοπιές.

4 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Αν και πληροφορικάριος, μια χαρά την ομιλείς την ελληνικήν!
Την καλημέρα μου και αν τα φτύσει πάλι το πισι...νάκι μου, θα σου τηλεφωνήσω!;)

laxanaki είπε...

Καλημέρα!! Μα γιατι να σου τηλεφωνήσουν πριν κάνουν κάτι??? Αφού τα ξέρουν!! Τους θεωρείς χαζούς παιδί μου τους χρήστες σου.... τσ τσ τσ looooooll

kat. είπε...

αχ.. δεν υπάρχουν μάγισσες;;;
ε, όχι! ο κόσμος μου καταρρέει!
χάνω τη γη κάτω από τα πόδια μου!

Griniaris είπε...

@ενεσούλα, thanks για τα καλά σου λόγια. Αν τα φτύσει το πιτσι σου εδω είμαστε

@λαχανάκι, Nope λαχανακι μου δεν τους θεωρώ χαζούς, απλα ζημιάρηδες και αζαμήδες τους θεωρω.

@κατ, Δεν είναι τίποτα κατ μου έχει συμβεί και έμενα πολλά υγρά και 2 μέρες άδεια οπωσδήποτε.