Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2007

Σπίτι μου σπιτάκι μου

Το να νοικιάσεις σπίτι είναι το ποιο εύκολο πράγμα, έλεγα και ξανά έλεγα σε όλους πριν ξεκινήσω να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Βλέπεις όλα στο μυαλό μου τα έχω απλοποιημένα γιαυτό σκέφτηκα ότι με την υπερπληθώρα οικοδομών(στη Δυτική Αττική τουλάχιστον) κάτι θα έβρισκα και εγώ. Ούτε που είχα φανταστεί τι θα αντιμετωπίσουν εγώ και τα ατσάλινα μου νεύρα. Το βασικό είναι η ανάκριση 3 βαθμού που περνάς, αν είμαι μόνος αν είμαι παντρεμένος αν έχω καλή δουλειά που δουλεύω τι ακριβώς κάνω γιατί θέλω να μείνω αν έχω ζώα αν παίζω μουσικά όργανα αν εργάζομαι σε μπαρ και αλλά τέτοια που μετά το τρίτο ραντεβού έχουν αρχίσει να κάνουν τα νεύρα σου να μοιάζουν με χορδές κιθάρας. Το φανταστικό είναι η ειλικρίνεια που κατέχει τους ιδιοκτήτες λένε 50 τετραγωνικά και εννοούν 38 με το ζόρι σου λένε ευάερα και εννοούν ότι έχει και ένα μεγάλο παράθυρο λένε πολυτελής κατασκευή και εννοούν πάρε ότι μας έμεινε από το γκαράζ και την ταράτσα. Τέλος είναι το γνωστό σε όλους μας θέμα της τιμής γιατί σε μια σύγχρονη και ευρωπαϊκή πόλη σαν την Αθήνα και την Αττική κατ επέκταση δικαιούμαστε να πληρώνουμε υπέρογκα πόσα για ένα σπίτι μονό και μόνο για την θέα και το πόσο σικ είναι η περιοχή αγνοώντας βασικούς και πάγιους κανόνες της διαβίωσης μας. Τελικά τίποτα δεν είναι εύκολο ακόμα και αυτό που θεωρείς ότι είναι το ποιο απλό πράγμα στον κόσμο.

9 σχόλια:

laxanaki είπε...

Σε νιώθω!!!! Και που να θες να μείνεις στο κέντρο!! Τα σπίτια άθλια και πανάρχαια αλλά η τιμή τιμή επειδή είσαι δίπλα σε μετρό!!! Βρήκες τελικά σπίτι??

Griniaris είπε...

Κάτι έχω βρει αλλά το ψάχνω ακόμα.

gkriniara είπε...

Αγαπητέ συνονόματε, η εύρεση διαμερίσματος προς ενοικίαση είναι πακέτο. Η εμπειρία μου από 3 διαφορετικά σπίτια αυτό λέει. Χώρια τα ρημάδια που είδα μέχρι να καταλήξω στα προαναφερόμενα. Κάθε φορά έκανα λίστες με μινιμουμ απαιτήσεις που πάντα τις αναιρούσα στο τέλος. Σου εύχομαι καλύτερη τύχη στα δυτικά προάστια, όπου τα σπίτια είναι τουλάχιστον πιο καινούργια από αυτά του κέντρου.

Griniaris είπε...

Αυτές οι λίστες μας έχουν φάει, κάθε φορά τα υπολογίζω και κάθε φορά πέφτω έξω. Ελπίζω να έχει λήξει το θέμα σπιτιού μέχρι την παρασκευή.

newManifesto είπε...

υπάρχουν περιοχές στο κέντρο όπου τα ενοίκια είναι ακόμα κάπως λογικά ...

iF.. igeneia είπε...

χαχαχ.. Έχεις δίκαιο, ελπίζω να βρείς κάτι σύντομα.

laxanaki είπε...

Τελικά βρήκες σπίτι ή ακόμα το ψάχνεις???

Griniaris είπε...

@newmanifesto. Στο κέντρο μπορεί να έχει αλλά εγώ ψάχνω δυτικά προάστια λόγο δουλειάς

@if..ifegeneia. Ευχαριστώ και εγώ το ελπίζω.

@laxanaki. Νομίζω ότι μέχρι την παρασκευή θα έχω ευχάριστα νέα.

νατασσάκι είπε...

Καλό κουράγιο - πέντε μετακομίσεις σε 11 χρόνια ήταν πάρα πολλές, μέχρι που καταλήξαμε να αγοράσουμε δικό μας σπίτι....

Ελπίζω να έχεις ευχάριστα νέα - τα Δυτικά προάστια έχουν γίνει απλησίαστα, σε μερικές περιοχές.

Καλό Σαββατοκύριακο.