Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2007

Μαλακία παγωτό*

Τελικά κάποια πράγματα είναι να σε κάνουν να απορείς ένα από αυτά είναι και η προχθεσινή μου περιπέτεια.

Χθες το απόγευμα λοιπόν και συγκεκριμένα στις 6:30 ακριβώς έγινα μάρτυρας στο ίδιο μου το τροχαίο ατύχημα όταν ένας νεαρός άνευ μυαλού και ευθύνης παραβιάζει το στοπ και μπαίνει στο ρεύμα μου με αποτέλεσμα να παρκάρω το αυτοκινητάκι μου στην πόρτα του. Οι σκηνές που ακολούθησαν ήταν απείρου καλούς και απαράμιλλης ομορφιάς. Η σπίθα στην κουβέντα άναψε φυσικά όταν μου είπε ότι πρέπει να το δούμε το θέμα γιατί δεν μπορεί να κάνει θετική δήλωση επειδή ναι μεν βγήκε από στοπ αλλά έχει περάσει σχεδόν το μισό αυτοκίνητο και άλλες τέτοιες τρίχες αγνοώντας κοκ, σήματα και νόμους φυσικής. Η κατάληξη τελικά ήταν ευτυχέστατη όταν έμαθα ότι έκανε "επιτέλους" θετική δήλωση και έτσι το θέμα πήρε τον δρόμο του και το αυτοκινητάκι μου το δρόμο για το συνεργείο. Όλα καλά όλα ανθηρά λοιπόν τραυματίες δεν είχαμε ούτε οσκαρικά χολιγουντιανά εφέ μια τράκα μόνο και αρκετές μέρες αναμονή μέχρι να πάρω το αυτοκίνητο μου από το συνεργείο.

Καλά Χριστούγεννα λένε σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις αλλά εγώ κυριολεκτώ γιατί έτσι όπως το βλέπω τα Χριστούγεννα θα είναι έτοιμο.



* Το μαλακία παγωτό αντικαθρεφτίζει την χάλια κατάσταση που βρίσκομαι καθώς συνήθως και εδώ εκφράζω προσωπική άποψη δεν υπάρχει παγωτό που είναι χάλια όλα κατά την ταπεινή μου γνώμη ξαναλέω είναι γευστικότατα και δροσιστικά. Οπότε για να φτάσει το παγωτό να είναι μαλακία άστα χέστα... Καλά εντάξει σταματάω την φλυαρία!!!

12 σχόλια:

kat. είπε...

γρανίτα θα ήταν..

Griniaris είπε...

Μπορείς να το πείς και ετσι. Μια γρανίτα 4000€

νατασσάκι είπε...

Ωχ! Δύσκολο..
(γιατί δεν φώναζες την τροχαία;)

Πάλι καλά που σου έκανε δήλωση - καλό κουράγιο, ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω να μείνω χωρίς αυτοκίνητο!

Κώστας είπε...

επειδή είναι η δουλειά μου αυτή, να σου πω γκρινιάρη, ότι ήσουν πολύ τυχερός που σου έκανε θετική δήλωση ατυχήματος και το αυτοκίνητο σου πήρε τον δρόμο προς το συνεργείο.
Σε κάθε ατύχημα, ακόμη και το μικρότερο, να φωνάζεις την τροχαία. Κάνει την επίσημη καταγραφή του ατυχήματος. Αν φύγει ο φταίχτης απο τον τόπο του ατυχήματος αντε να τον πιάσεις μετά για να κάνει θετική δήλωση...

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις τώρα είναι να υπάρξει συμφωνία στις τιμές μεταξύ του πραγματογνώμονα της ασφάλειας και του συνεργείου. Σε αντίθετη περίπτωση , μάντεψε ποιός θα πληρώσει την διαφορά!!!

την καλησπέρα μου

Griniaris είπε...

@νατασσάκι. Δεν το ανέφερα στο πόστ αλλα φυσικά και φώναξα τροχαία απλά ήταν λεπτομερεια μπροστά σε όλα οσα συνέβησαν

Griniaris είπε...

Φιλέ Κώστα ευχαριστώ πολυ. Για τα υπόλοιπα εχει αναλάβει το συνεργείο, για τις τιμές δεν το ήξερα και θα το κοιτάξω αύριο.

Ενεσούλα είπε...

Καλά ξεμπερδέματα!
Ωραία η φράση πάντως!
καλό βράδυ

Griniaris είπε...

Thanks! ενεσουλα...

daisy είπε...

άχου τον, περαστικά στο αυτοκίνητο :) σιδερένιο!

laxanaki είπε...

Να λες ευτυχώς που δε χτυπήσατε.... Υπομονή πλέον.... Καλησπέρα!!!!

Griniaris είπε...

@daisy. Σιδερένια βλέπω να γίνονται τα πόδια μου από το περπάτημα που θα ρίξω μέχρι να επισκευαστεί.

Griniaris είπε...

@laxanaki. Τελικά αυτό είναι το ποιο σημαντικό. Που είμαστε όλοι καλά και που ανέλαβε το μερίδιο ευθύνης(η μάλλον ανευθυνότητας) που του αναλογεί. Οι λαμαρίνες θα ξαναγίνουν όπως ήταν πριν.