Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2007

company profile - Ο γιός της συμφοράς

Η ώρα πρέπει να ήταν 11 και κάτι το πρωί μόλις που είχα προλάβει να φτιάξω το δεύτερο μου καφεδάκι και να κολοβαρέσω λίγο στον υπολογιστή. Μπορεί η εταιρία σήμερα να είναι γεμάτη κόσμο αλλά στο γραφείο μου επικρατεί μια απόκοσμη ηρεμία σαν λιακάδα πριν την καταιγίδα. Ευτυχώς τα μαύρα σύννεφα προάγγελος της καταιγίδας δεν είχαν πλακώσει στο γραφείο μου ακόμα. Πάνω που εχω φτάσει να σβήσω το έβδομο σπαμ μαιλ που με πληροφορούσε πως θα βελτιώσω θεαματικά τις σεξουαλικές μου επιδόσεις με την βοήθεια του μπλε και του πορτοκαλιού χαπιού μπαίνει στο γραφείο μου η καταιγίδα η ίδια. Ο γιος του αφεντικού οπλισμένος με βλέμμα "μόλις εχω ξυπνήσει" με καφέ αναχείρας και θρονιάζετε με μια μπροστά στην καρέκλα του γραφείου μου.

Το μικρό αφεντικό είναι κλασικό icon Αλέκος Τζανετάκος σε κινηματογραφική παραγωγή του Φίνου. Δεν έχει δουλέψει ποτέ το εξωτερικό του παρουσιαστικό είναι σαν βιτρίνα στην Τσακάλωφ και φυσικά η σχέση του με το χρήμα καθώς και σύνδεση του σώματος με τον εγκέφαλο είναι ανύπαρκτα.

Μη μου μιλάς καθόλου μου είπε εχω ξυπνήσει από τα άγρια χαράματα(9 το πρωί εννοούσε) για να φέρω την μαμά στο γραφείο γιατί πρέπει να πάρω το αμάξι(Μερτσέντες 500cl παρακαλώ) για να κατέβω στην σχολή(Ιδιωτικό κολέγιο ΒΠ). Αλλά μιας και ήρθα συνέχισε θα σου ήταν κόπος να ρίξεις μια ματιά στο νέο κινητό της Nokia γιατί αυτό που εχω τώρα δεν λέει και πολλά και το βαρέθηκα(μέσα σε 3 μήνες και 750ευρω).
Μαζεύω τα κομμάτια μου μετά από την έξτρα έξτρα λαρτζ δόση καπιταλισμού ψελλίζω ένα ναι και την ιδία στιγμή ανακαλύπτω ποσό ματαιόδοξα είναι όλα στην ζωή, πόση υπομονή εχω μέσα μου(και έξω μου) και φυσικά πόσο εκτός πραγματικότητας(θα το έλεγα και αλλιώς αλλά θα μπει μπιπ) είναι ο τύπος που εχω απέναντι μου αυτή τη στιγμή.

Η υπόλοιπη μέρα στο γραφείο ήταν σαν μια κλασική καθημερινή μέρα στο γραφείο.

Καλημέρα σε όλους


2 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Κάνε ρε καμιά τσαχπινιά να το τιμωρήσεις το μαλακισμένο!
Στείλε του ιους στο πισί, χάλασε το κινητό του, κάνε κάτι!
Ή βάλε κάποιον να του ρίξει μερικές φάπες!
Τις τραβάει ο οργανισμός του!!!

Griniaris είπε...

δεν σου κρύβω οτι μου έχει περάσει απο το μυαλό αλλα εχω την θέση του system administrator στην εταιρία οτι και να του κάνω εγω θα το φτιάξω. Εεε οχι και να βάλω τα χεράκια μου να βγάλω τα ματάκια μου.