Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2008

Μου την δίνει το χιόνι.

Αναφώνησε το γνωστό στρουμφάκι του χιονισμένου στρουμφοχωριού το απόγευμα της δευτέρας. Μετά από την υπεράνθρωπη προσπάθεια να βγάλει το χιόνι από το αυτοκίνητο του και αφού είχε ρισκάρει την σωματική του ακεραιότητα αρκετές φορές γλιστρώντας αρκετά εντυπωσιακά τις περισσότερες φορές. Και όχι δεν μου φταίει το κράτος γιατί δεν είχε από ένα εκχιονιστικό για κάθε ένα από εμάς ούτε με πείραξε που δεν έριξαν αλάτι στην περιοχή μου για να γλιτώσω τις γλίστρες. Με ενόχλησε όμως η βλακεία και η επιπολαιότητα μερικών που με ενημερωμένοι ότι το σαββατοκύριο θα έχουμε ακραία φαινόμενα αλλά πήραν τα βουνά χωρίς αλυσίδες αποκλείστηκαν και μετά τους φταίει η πολιτεία που δεν τους έσωσε εγκαίρως από την χιονόπτωση. Κατά τα άλλα το άτυπο τριήμερο μου τα είχε όλα από λίγο περιορισμένα σε 4 τοίχους ενός διαμερίσματος. Τηλεόραση, dvd, πολύ φαΐ και χουχούλιασμα με το έτερων ήμισυ. Η τρίτη με βρίσκει να επιστρέφω στην δουλειά σε ένα εκνευριστικά άσπρο τοπίο με γλιστερούς δρόμους και καθόλου μα καθόλου όρεξη για δουλειά.
Γιατί ξέχασα να σας πω... μου την δίνει και το λευκό που έχει πνίξει τα πάντα

Καλημέρα σε όλους και προσοχή στο πατινάζ

9 σχόλια:

lemonita είπε...

Καλησπέρα! Εμένα πάλι μου άρεσε αυτό το long, white weekend! Σήμερα που έχει λιώσει το χιόνι και τρέχουν παντού νερά είναι λίγο εκνευριστικά. Χθές έκανα μια βόλτα και διαπίστωσα οτι οι παππούδες στην γειτονιά μου βρήκαν μέρα να αποδείξουν την ικανότητα τους στην οδήγηση. Σχεδόν όλοι-και δεν υπερβάλω- καθάριζαν το αυτοκίνητό τους από τα χιόνια και έβαζαν αλυσίδες για να πάνε βόλτα! Απίστευτο!

Never-nobody-nothing είπε...

Ε οχι και σου τη δινει το χιονι!!Το χιονι ειναι ευλογία.Εγω ειμαι μανιακος με το χιονι.Σε βαθμο αρρωστιας.Δωσμου χιονι και την ψυχη μου παρε.

daisy είπε...

κουράγιο από τώρα γιατί λένε πως θα ξανασυμβεί μες στον Μάρτιο... απολαυστικό ποστ :)

Griniaris είπε...

@lemonita Για τον μόνο λόγο που ήμουν χαρούμενος ήταν το τριήμερο το οποίο μόλις σβήστηκε με ένα e-mail που μόλις έλαβα από τον πρόεδρο της εταιρίας και που ούτε λίγο ούτε πολύ λέει ότι θα δουλέψουμε Σάββατο 23 του μήνα για να αναπληρώσουμε την χαμένη δευτέρα. Δηλαδή και έκατσα μέσα το σαββατοκύριακοδευτερο λόγο της άσπρης λαίλαπας και θα χάσω και το επόμενο μου Σάββατο. Κλαψ!!!

Griniaris είπε...

@never-nobody-nothing Εεεε τότε να σε δώσω εγώ το χιόνι που μου έχει γεμίσει την αυλή και να πάρω λίγο ψυχή γιατί μου την έχει πάρει όλη η εταιρία που εργάζομαι.

Griniaris είπε...

@daisy ΤΤΤΤΤΙΙΙΙΙΙΙΙ... Και τον Μάρτη μια από τα ίδια;;;; όχι θέε μου τι εχω φταίξει ο δόλιος ο γκρινιάρης τι θα τραβήξω πάλι παναγία μου...!!!

laxanaki είπε...

Καλέ τι γκρινιάρης που είσαι σήμερα!! χιχιιχιχι. Χαλάρωσε και απόλαυσε την ασπρίλα!! Καλά δεν πέρασες με την παρέα σου στο ζεστό σου σπιτάκι?? χιχιχιχι

Ενεσούλα είπε...

Ωραίο το λευκό, ωραίο και το χιόνι...
αρκεί να είσαι διακοπές!
Παλιογκρινίαρη, πότε πάλι;
Ουουου, σε κανα 4άρι χρόνια.
Να, πάει, πέρασε!

Griniaris είπε...

Είμαι σκέτη γκρίνια το ξέρω.