Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008

Οδηγώ αρα υπάρχω;

Καλημέρα πέρα για πέρα δεν έλεγε κάποτε ο καραγκιόζης; Δεν είμαι σίγουρος αλλά για τον καραγκιόζη με την νταλίκα που βρέθηκε μπροστά στον δρόμο μου πρωί πρωί εκτός από λόγια αγάπης και συμπόνιας(άντε και κάτι γαμ@#$%%&&) δεν εχω τίποτα άλλο να πω. Τελικά εμείς οι Έλληνες είμαστε χάλια οδηγοί όπως και οι περισσότεροι μεσογειακοί λαοί απλά εμείς δεν έχουμε και δρόμους αυτό είναι που κάνει την διαφορά. Επίσης θέλω να δηλώσω ευθαρσώς ότι ένα μεγάλο κομμάτι των γυναικών είναι άσχετες με το τιμόνι. Προσοχή δεν είναι σοβινιστικό σχόλιο κοπελιές απλά η πικρή αλήθεια και εχω άπειρα παραδείγματα για να τεκμηριώσω την άποψή μου.
Τις καλημέρες μου και τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου σε όλους όσους πιάνουν τιμόνι για να πάνε στην δουλειά τους. Εξαιρουμένης νταλικέρηδες, ταξιτζήδες και πειραγμένα 50αρια παπάκια με κάγκουρες κατόχους - οδηγούς με μαλλί κάγκελο και έτσι...(μάγκα μου).

3 σχόλια:

Mariel είπε...

Δε με συνφέρει ως γυναίκα αλλά θα συνφωνήσω για το σχόλιο.. Συχνά γυναίκες ήμαστε λίιιιιιγο κακιές οδηγοί.
Φιλιά γλυκά

daisy είπε...

ναι αλλά και οι άνδρες δεν πάνε πίσω... νομίζω δεν είναι θέμα φύλου... έχεις πρόσκληση :)

Griniaris είπε...

@mariel καλώς ήλθες στο μπλογκάκι μου και χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου.

@Daisy. Απλά νομίζω ότι οι γυναίκες ίσως και λόγο θέσης και προσωπικότητας είναι λίγο ποιο έξω από τα νερά τους.