Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2008

Επιτέλους πότε θα ξεπεράσουμε τα κολήματα μας.

Την περασμένη παρασκευή το απόγευμα σαν νέα παιδιά και εμείς σε αυτή τη τσιμεντούπολη αποφασίσαμε να πάμε για ένα απογευματινό καφέ. Ο καιρός ήταν ιδανικός και έτσι καταλήξαμε να πάμε στην Αιόλου και στο καφέ Magaze. To Magaze αποτελεί το 45% των επιλογών μας για καφέ μέσα στην εβδομάδα η και το σκ*. Είναι ιδανικό μέρος για να relaxαρεις να πιεις καφέ και να φας φανταστικά snaks πράγμα που εγώ εκτιμώ ιδιαίτερα σε ένα μαγαζί. Έκτος τον όσων ανέφερα λοιπών το μαγαζί είναι και gay friendly πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν φορές που αγοράκια με ξυρισμένο και καλομαυρισμένο στέρνο, ζητούν μαύρη ζάχαρη για τον χυμό τους πάνε και έρχονται μέσα στο μαγαζί. Φυσικά αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου αφού η ομοφοβικη μου επανάσταση έχει περάσει ανεπιστρεπτί εδώ και μια 10ετια τουλάχιστον. Σε συζητήσεις που εχω κάνει κατά καιρούς και στην δουλειά αλλά και σε παρέες παίρνω πάντα την ίδια απάντηση. Εγώ δεν εχω πρόβλημα με τους gay αρκεί να μην με ενοχλούν(συμφωνώ με 1000 σε αυτό)... και σε ρωτάω εγώ φίλε στρεϊτ αναγνώστη, έχεις παρενοχληθεί ποτέ βάναυσα από γκέι; Εδώ εγώ που πάω και στην φωλιά του κούκου και πάλι τίποτα. Σαν άνθρωποι έχουμε κάνει τις επιλογές μας ξέρουμε τι είμαστε και τι κάνουμε πράγμα που δεν σημαίνει ότι αφού κάποιος δεν είναι σαν εμάς τότε είναι είναι απέναντι μας. Ο γκέι ξέρει που θα χτυπήσει γιατί έχει τον δικό του κώδικα επικοινωνίας όπως ακριβώς με εμάς όταν κοιτάζουμε την γκομενίτσα στο απέναντι τραπέζι. Άσε που τελικά μια κοινωνία χωρίς καταπιεσμένα συναισθήματα ίσως και να ήταν μια καλύτερη κοινωνία.
Βλέποντας εχθές στην εκπομπή Πρωταγωνιστές του Σταύρου Θεοδωράκη την κοπέλα(τζεσικα αν δεν κάνω λάθος) να παραδέχεται ανοιχτά ότι είναι λεσβία και να εμφανίζει την σχέση της φάτσα κάρτα στον φακό κατάλαβα πόσο μεγάλα ψυχικά αποθέματα πρέπει να έχεις για να το κανείς αυτό και πόσο δυνατό είναι αυτό που ζεις ώστε να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις την κρητική η οποία θα πέσει πάνω σου. Ήταν φανταστικό το απόσπασμα και με καθήλωσε στην τηλεόραση και μπράβο του που το έκανε.

*σκ = Στρατιωτική ορολογία που θα πει σαββατοκύριακο.

3 σχόλια:

lemonita είπε...

Είδα και γω αυτή την εκπομπή με την κοπέλα. Ηταν συγκλονιστική και πολύ ανθρώπινη. Μου έκανε εντύπωση η στιγμή που είπε πως για πολλά χρόνια προσπαθούσε να μην είναι έτσι. Θέλει πολύ κουράγιο να βγεί και στην τηλεόραση. Ούτε εγώ έχω πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους και συμφωνώ με αυτά που γράφεις.

daisy είπε...

πω πω τι έπαθες!!! το 'χω πάθει κι εγώ με λεσβία βέβαια, και φυσικά δεν έχω πρόβλημα να συναναστραφώ με ομοφυλόφιλους αλλά μην προσπαθούν να μας το γυρίσουν κιόλας... έλεος! εμείς προσπαθουμε να τους κάνουμε στρέιτ;

Griniaris είπε...

@lemonita. Ελπίζω να μη τη φάνε τα κυκλώματα.

@daisy. Χαχαχαχαχαχα βρε daisy εμένα δεν προσπάθησε κανένας να με γυρίσει το αντίθετο λέω. Άπλα εσύ είσαι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.