Δευτέρα, 7 Απριλίου 2008

Magic Carpet

Παρασκευή 4/4/2008

Ωρα 7μμ εχω σχολάσει και εχω φτάσει στο σπίτι μου. Είναι παρασκευή και θέλω να τα πετάξω όλα κάτω(τσάντες, κινητά, φορητά) να φάω ένα Microwave dinner δεν με νοιάζει και να αράξω μπροστά από την τηλεόραση. Όμως η σκληρή πραγματικότητα είχε άλλα σχεδία για εμένα. Με το που ξεκλειδώνω την πόρτα και κοιτάζω από το παράθυρο το μπαλκόνι έρχομαι αντιμέτωπος με ένα χαλί. Ναι ναι χαλί και όχι ότι και ότι χαλί. Ένα τεράστιο χαλί σαλονιού που κάποιος είχε την φαϊνη ιδέα να βγάλει στο μπαλκόνι του και προφανώς από τον αέρα γλίστρησε και προσγειώθηκε στο δικό μου. Όλα gutten μέχρι ώρας εντάξει το βρωμερό χαλί είχε κάνει την κατάληψη του στο μπαλκόνι μου αλλά θα περίμενα τον ιδιοκτήτη του να έρθει και να το μαζέψει σαν καλός(my ass) νοικοκύρης. Μέχρι να πάω στο μπάνιο να πλυθώ λίγο και να βγω βλέπω κάτω από την πόρτα ένα σημείωμα που έγραφε

Κύριε Δημήτρη(thats me) βγάλε έξω στον διάδρομο το χαλί
που βρίσκετε στο μπαλκόνι σου.
Ευχαριστώ ο του 4ου ορόφου.

Εκείνη την στιγμή θόλωσα το μάτι μου θάμπωσε και από Μπρους Μπάνερ άρχισα να πρασινίζω σαν τον Χούλκ. Τι λες ρε μεγάλε κανείς πρώτα πρώτα την μαλακία και μετά απαιτείς να σου φέρω εγώ το χαλί που εσύ προσγείωσες στο μπαλκόνι μου; Και χωρίς να καθυστερήσω στιγμή απάντησα στο μήνυμα του με επιστολή που του θυμίζει το καταστατικό της πολυκατοικίας και ποια είναι τα δικαιώματα του τα οποία έχει συμμετέχει με την ψήφο του στην πρόσφατη συνέλευση των ιδιοκτητών(καθώς εγώ είμαι ενοικιαστής). Δηλαδή εδώ έχουμε ένα παράδοξο που ο ενοικιαστής είναι ποιο τυπικός από τον ιδιοκτήτη που φτιάχνει κανόνες για να τους γράφει στα παλαιότερα τον υποδημάτων του. Αν αυτό δεν είναι ανωμαλία τότε τι είναι; Τελικά είναι κακό να σχεδιάζεις ποτέ δεν ξέρεις αν θα βγει σε καλό.

2 σχόλια:

laxanaki είπε...

Ωχχχχχ νευράκια μυρίζομαι!!! Ψυχραιμία χρειάζεται σε αυτές τις περιπτώσεις.. Τελικά τι έκανες??? Το έβγαλες??

Griniaris είπε...

@laxanaki. Ναι το έβγαλα αλλά θα αρχίσω πόλεμο. Δεν με ξέρουν καλά εμένα...χαχαχαχαα