Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2008

Θέατρο του παραλόγου

Την προηγούμενη εβδομάδα δέχομαι μια κλήση στο κινητό μου.

eurobank: Γεια σας.
Εγώ: Καλησπέρα
eurobank: Τηλεφωνούμε από την eurobank για να σας ενημερώσουμε ότι έχει εγκριθεί για εσάς ένα δάνειο 7000€ το οποίο έχετε την δυνατότητα αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε με προνομιακό επιτόκιο.
Εγω: Ευχαριστώ πολύ δεν με ενδιαφέρει
Eurobank: Μα δεν τελειωσα...!ήθελα να σας πω ότι το δάνειο αυτό εγκρίθηκε λόγο του λογαριασμού μισθοδοσίας που έχετε με την eurobank.
Εγώ: Σας είπα ότι δεν με ενδιαφέρει.
Eurobank: Μα γιατί; Η eurobank σας σκέφτεται...
Εγω: Αν με σκεφτόταν όπως λέτε δεν θα μου ανέβαζε το επιτόκιο της πιστωτικής μου κάρτας λόγο "και καλά" αύξησης του κόστους του χρήματος. Γιαυτό δεν με ενδιαφέρει η προσφορά σας.
Eurobank: Μα τα επιτόκια των πιστωτικών πέφτουν
Εγω: Δώστε μου ένα φαξ να σας στείλω τον λογαριασμό της πιστωτικής μου
Eurobank: Δηλαδή, ήθελα να πω ότι θα πέσουν από την ερχόμενη δευτέρα.
Εγω: Τι να το κάνω; Εγώ το πλήρωσα όμως τον λογαριασμό μου με το αυξημένο επιτόκιο
Eurobank: Καλά γεια
Εγω: γεια σ....(είχε ήδη κλείσει)

Ένα σχόλιο μόνο: Υπάρχει πρωθυπουργός σε αυτή τη χώρα; Έχουμε χώρα υπάρχει κράτος; και αν ναι που είναι; Από την μια φωνάζουν για την υπερχρέωση των νοικοκυριών και από την άλλη μοιράζουν δάνεια δεξιά και αριστερά.

3 σχόλια:

JoaN είπε...

ssssss! Pio siga kale kai ksypnhsei! :S

Griniaris είπε...

χαχαχαχα...Έχεις δίκιο άλλη φορά θα μιλάω ποιο σιγά!

Ενεσούλα είπε...

Η χειρότερη τράπεζα, ever!
Αλλά θα μου πεις, όλες αυτές τις μαλακίες κάνουν και μάλιστα τις πιο ακατάλληλες ώρες!
Όχι κύριοι, δε θέλω άλλα δάνεια, ούτε πιστωτικές.
Θέλω ένα πιο αξιοπρεπή μισθό, μπορώωωω;;;;