Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2010

Twittαρεις???? κάνε το σωστά!


Σαν persona δεν θα με έλεγες και τύπο φανατικά κοινωνικό... Δύσκολα κάνω φίλιες ή παρέες με άτομα που δεν ξέρω καλά και σπάνια θα μου πιάσεις ψιλη κουβεντούλα στο λεωφορείο η στο μετρό περιμένοντας να έρθει το επόμενο βαγόνι. Όχι ότι είμαι και εντελώς γομάρι αλλά όταν ζεις σε ένα δικό σου τεχνολογικά προηγμένο πλανήτη κάποια πράγματα σε αφήνουν παγερά αδιάφορο. Παρόλα αυτά έχω λογαριασμό και στο twitter αλλα και στο facebook. Τώρα για το facebook τα έχω ξαναπεί και σε προηγούμενο ποστ ότι είναι το social networking του καμένου που μόνο σκοπό έχει να με μετατρέψει σε καμένο αμερικανάκι. Γιαυτό και είχα αποθέσει τις ελπίδες μου στο twitter. Μου άρεσε η απλότητα του, σύντομα μηνύματα και τέλος. Ούτε βαρύγδουπες αναλύσεις ούτε video clips απο youtube(που μου σπάνε κυριολεκτικά τα νεύρα) ούτε τίποτα. Άσε που με τα site που υποστηρίζουν twitter updates είμαι πάντα ενημερωμένος χωρίς να τα επισκευθω και όλα αυτά με την ευκολία του κινητού μου. Ως εδώ καλά αλλά όπως λέει και ένας φίλος μου αν είσαι μαλάκας στο βουνό είσαι και στη θάλασσα, γιατί τώρα τελευταία έχω αρχίσει να παρατηρώ την ίδια ίσως και χειρότερη καμενοποίηση και στο twitter με ποστ του τύπου είμαι στο l'action folie cafe και πίνω καφέ ενώ έχω μια ενδιαφέρουσα κουβέντα με ένα φίλο μου, είμαι στο βενζινάδικο και το αυτοκίνητο μου φούλαρε με 80euro ενώ πριν ήθελε 60 κλπ κλπ. Εντάξει το ξέρουμε δεν ήρθαμε από τον Άρη και εμείς στην Ελλάδα ζούμε μην μας ζαλίζεις με αδιάφορες και άχρηστες μη επεξεργάσιμες πληροφορίες σε παρακαλώ δηλαδή μη μετατρέψεις και το twitter σε κλειδαρότρυπα δεν το έχουμε καθόλου ανάγκη αυτό. Μείνε στο Facebook με τα χάμπουργκερακια σου και τα fake δωράκια σου και άσε να έχουμε και εμείς ένα καθαρό social εργαλείο για την πάρτη μας. Το αξιοπερίεργο είναι ότι διάφορες γνώστες και μη προσωπικότητες του διαδικτύου ενώ έχουν και χρησιμοποιούν καθημερνά το twitter δεν φτάνουν ποτέ σε τέτοιες ακρότητες αλλά για άλλη μια φορά αφήνουν την πρωτοκαθεδρία στον Έλληνα social net-worker λες και ξέρουν κάτι που εμείς αγνοούμε. Τελος θα ήθελα να επιστήσω σε όλους τους ελληνες χρήστες του social networking ενόψη καλοκαιριου να προσέχουν τι ανεβέζουν η ποστάρουν στον εκάστοτε λογαριασμό τους γιατι τα γραπτα(δυστιχως μενουν) και κανεις δεν θα θέλει να προσλάβει τον Σεπτέμβρη εναν υπάληλο που πίνει σφηνακια απο το κορμι της bar woman ενω ειναι με τον κολο εξω και ολο το club τον τραβάει φωτογραφίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: