Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2007

Ορεξη για φιλοσοφια

Αυτή η στιγμή είναι η καλύτερη στιγμή της μέρας, μπορεί να έχω κλείσει 11ωρο στο γραφείο αλλά έχει φύγει σχεδόν όλος ο κόσμος από την εταιρία και η ηρεμία έχει πάρει την θέση της βαβούρας στον όροφο. Τα τηλέφωνα έχουν σταματήσει να χτυπούν και μαζί τους σταμάτησαν και οι ανόητες ερωτήσεις των αγαπητών και αξιόλογων κατά τα άλλα συναδέλφων. Είναι η ώρα που μπορώ να απολαύσω την μουσική μου χωρίς να ενοχλώ κανένα να δω μερικά μπλογκ η ακόμα και να βγάλω την περισσότερη δουλειά της μέρας. Δεν ξέρω αν είναι η αίσθηση της ηρεμίας η της ελευθερίας που με κάνει να νιώθω άνετα γιατί κακά τα ψέματα με το άγρυπνο μάτι του προϊσταμένου μου καρφωμένο πάνω μου άντε να μπορείς να χαλαρώσεις. Όταν πάντως η δουλειά ξεπερνάει τις 8 ώρες σε αποξενώνει από φίλους και γνωστούς στην δική μου την περίπτωση οι περισσότεροι κοντινοί μου φίλοι είναι όσοι έχουν msn, από εκεί μιλάμε από εκεί λέμε τα νέα μας τους προβληματισμούς μας. Το περίεργο είναι ότι κανείς σχεδόν δεν μένει κοντά μου οι περισσότεροι μένουν στο εξωτερικό η εκτός Αθήνας όμως κατά ένα περίεργο τρόπο η τεχνολογία τους έχει φέρει ποιο κοντά μου εξομαλύνει την απόσταση και με κάνει να τους έχω δίπλα μου κυριολεκτικά μέσα στο σπίτι μου. Αυτό είναι το φανταστικό με την τεχνολογία, όχι μόνο σε ταξιδεύει σε κόσμους που δεν έχεις καν φανταστεί αλλά και φέρνει κοντά σου αγαπημένα πρόσωπα τα βάζει στην καθημερινότητα σου ακόμα και αν είναι μίλια μακριά. Τέλος με την φλυαρία για αλλου το ξεκίνησα και αλλού το έφτασα αυτο το ποστ. Λετς γκετ μπακ του γουορκ αγκαιν.

3 σχόλια:

laxanaki είπε...

Καλά κάθεσαι τόσες ώρες στο γραφείο!! Και οι φίλοι σου δεν παραπονιούνται???? Εγώ τόσες ώρες δεν θα την πάλευα!!!

Griniaris είπε...

Μη νομίζεις ούτε και εγώ την παλεύω γιαυτό και γράφω τις αμπελοφιλοσοφίες μπας και κάνω κανένα off. Πάντως ολα μια συνήθεια είναι.

Αλέξανδρος Ζήβας είπε...

Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιωπής,
θρησκειών, μυθολογιών,....
Σχηματοποίηση λόγου, θεογονία, κοσμογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια....