Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2007

Για το Τουρμπο ρε γαμωτο

Εδώ και αρκετά χρονιά το καλύτερο μεταμεσονύχτιο snak για εμένα και την παρέα μου ήταν η καντίνα με το όνομα "παντελής" επί της Λεωφόρου Αθηνων στο ύψος παλατάκι χαιδαριου. εκεί εγώ και οι κολητοι μου ουκ ολίγες φορές γευόμασταν ένα υψηλής θερμιδικής αξίας έδεσμα με την ονομασία Τριπλό τούρμπο! το οποίο απαρτιζόταν από ψωμάκι(αν ήσουν τυχερός φρέσκο) σαλάμι, τυρί, πατάτες , ντομάτα, 3 καλαμάκια χοίρινο(νομίζω) και τέλος μια από τις 4 υπεροχές σαλάτες(εγώ προτιμώ τυροσαλάτα). Παρόλο που το υπαίθριο αυτό φαστ φουντ δεν διέθετε ούτε πινακίδα αλλά ούτε και αξιοπρόσεκτες εγκαταστάσεις, διαθέτει όμως μια φοβερή ουρά 10 ατόμων ότι ώρα και να πήγαινες για φαγητό. Εχθές η πείνα μου με οδήγησαν εκεί αλλά μπροστά μου αντίκρισα ένα θλιβερό γεγονός. Η γνωστή καντίνα του παντελή με τις πλαστικές καρέκλες την εξωτερική ψησταριά και την εκ του ανατολικού μπλοκ προελεύσεως μπουφετζού να λείπουν και την θέση τους να έχει πάρει μια καντίνα τεραστίων διαστάσεων και τελευταίας τεχνολογίας. Άσε δε που σαν επιγραφή είχε το λογότυπο "Το ποιο καθαρό βρώμικο της πόλης" και ερωτώ. Γιατί πρέπει να αμερικανοποιησουμε ποια την κάθε μας απόλαυση την κάθε μας συνήθεια. Πως μπορούμε να αντικαταστήσουμε το αυθεντικό βρώμικο φτιαγμένο με αγνά υλικά και αγάπη με μια κάθετη μονάδα παραγωγής φαγητού; Η οποία δηλώνει ευθαρσώς ότι έχει το ποιο καθαρό βρώμικο; Μα αν θέλαμε καθαρό θα πηγαίναμε αλλού, εμείς όμως θέλουμε το κλασικό βρώμικο. Μετά από έρευνα τελικά ανακαλύψαμε οτι ο παντελής μεταφέρθηκε μερικά τετράγωνα ποιο κάτω και έτσι θα μπορούμε ακόμα να απολαμβάνουμε αυθεντικές γεύσεις χωρίς τίτλους και φανφάρες.

2 σχόλια:

laxanaki είπε...

Ο Παντελής είναι λίγο πιο κάτω!!! Έχει και κάτι σα σεντόνι-πανό που έγραφε το όνομά του!! lol

Griniaris είπε...

Ναι το έχω δει. Marketing είναι αυτό όχι αστεία.