Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2007

Προεκλογικό τηλεμάρκετινγκ

Το τηλεοπτικό τοπίο έχει γίνει αφόρητα βαρετό την τελευταία εβδομάδα. Το Προσοχή ακολουθεί πολιτική διαφήμιση έχει αρχίσει να μου την δίνει στα νεύρα.Και τι βλέπω; Από την μία η μαύρη και αρνητική τηλεοπτική καμπάνια δια χειρός Λαλιώτη για το ΠΑΣΟΚ και από την άλλη τα καταπράσινα λιβάδια για την Νέα Δημοκρατία λες και είσαι στον κόσμο του marboro και καλπάζεις σαν ραντζιέρης και στο ενδιάμεσο αράζει δίπλα στον στάβλο να κάνεις ένα τσιγάρο και χαμογελαστός αναφωνεί κάναμε πολλά μπορούμε και περισσότερα. Καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο(λέω και εγώ). Το ΚΚΕ σταθερή αξία ότι είδες το 2004, 2000 μπορεί και νωρίτερα παίζει ξανά και με μεγάλη επιτυχία, ξέρεις τώρα κάτω ο δικομματισμός κάτω ο διπολισμός κλπ κλπ κλπ. Ο συνασπισμός εεεεχμμ συγνώμη σύριζα ήθελα να πω έχει υιοθετήσει ένα στυλ βιντεοκλίπ (σίγουρα δεν υπάρχει άλλη εξήγηση) γρήγορα καρέ δυνατές μουσικές κόσμος μαζεμένος λες και βλέπω βιντεοκλίπ του Τονυ Σκότ. Ο master της επικοινωνίας μετά το λεμόνι στην σούπα του debate έχει στήσει μια προεκλογική καμπάνια χωρίς προηγούμενο. Δανείζετε την φωνή του Θοδωρή Ρακιντζή(ναι ναι από την Λαμπίρη) και με γνώμονα το βασικό τρίπτυχο πατρίδα-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-οικογένεια επισημαίνει τα κακώς κείμενα της κυβέρνηση Καραμανλή, θα μπορούσε να τα είχε σχεδιάσει και ο Κώστας Λαλιώτης αν ήταν προσκείμενος στο ΛΑΟΣ όπως επίσης νομίζω ότι η φωνή του Άδωνη Γεωργιάδη(Ελλήνων έγερσις) καλώς και απορρίφθηκε γιατί δεν θα άντεχαν τα αυτιά μας τα υπερβολικά ντεσιμπέλ του ξανά και ξανά. Υπομονή συνάδελφοι και συναδέλφησες φίλοι και φίλες συμπολίτες και συμπολίτισσες, λίγο έμεινε ακόμα και θα τελειώσει και αυτό. Ο ποιο άχρηστος θα βγει εμείς θα πληρώσουμε τα σπασμένα και εκείνοι θα ζήσουν καλά(Το μόνο σίγουρο) και εμείς καλύτερα(δεν το βλέπω αλλά λέμε καμια μαλακία να περάσει η ώρα.).

Δεν υπάρχουν σχόλια: