Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2007

Πάντα κάτι περιμένω

Πάντα κάτι περιμένεις.... πάντα κάτι περιμένεις.... αυτή την έκφραση είχα στο μυαλό μου σήμερα το πρωί, χωρίς λόγο χωρίς αιτία απλά την είχα. Από μικρό παιδί πάντα κάτι περίμενα άλλες φορές τον Άγιο Βασίλη άλλες φορές την πρώτη μέρα στο σχολειό η την μέρα που θα έπαιρνε η μάνα μου το τρίμηνο. Άλλες φορές χαρούμενος και άλλες με άγχος να περιμένω και να περιμένω. Έχω ζήσει τις ποιο δυνατές μου στιγμές στην αναμονή. Σε ένα θάλαμο σε ένα άδειο δωμάτιο στον δρόμο η στην σιωπή του αυτοκινήτου μου. Πάντα "κάτι" περιμένω ακόμα και σήμερα και ζω γιαυτό το "κάτι", πρώτα το πλάθω στο μυαλό μου και μετά το πραγματοποιώ όχι πάντα όπως το έχω ονειρευτεί αλλά όπως μπορώ και όπως μου επιτρέπουν οι καταστάσεις. Ίσως η αναμονή να είναι η κινητήριος δύναμή μου, η έμπνευση και η ιδέα για να σκέφτομαι και να λειτουργώ να αντιδρώ και να πράττω. Το καλοκαίρι τελείωσε το ίδιο και οι εκλογές αλλά εγώ κάτι περιμένω. Πάντα κάτι περιμένω.

6 σχόλια:

Σοφία είπε...

Το φθινόπωρο ίσως;

Το καλό είναι ότι όταν περιμένεις "κάτι", πάντα "κάτι" έρχεται...

laxanaki είπε...

Καλημέρα!! Καλό δεν είναι να περιμένεις πάντα κάτι??? Αλλιώς τι νόημα θα είχε η ζωή μας... ;)

M13 είπε...

περιμένεις να ...ξεκινήσει η ζωή σου
(μάλλον δεν υπάρχει μέγιστη ικανοποίηση από δαύτη στην έως τώρα και τσην παρούσα σου φάση)

και θα έρθει και αυτή η ώρα.
είμαι σίγουρη.

:)

Griniaris είπε...

@sofia Έχεις δίκιο

@laxanaki Απλά αμα περιμένεις και αυτο αργει σου τσακίζει τα νεύρα ασε που εσυ μπορείς να περιμένεις οι γύρω σου ομως μπορουν να περιμένουν;

@m13 Περιμένω να περάσει σε μια άλλη φάση, περιμένω να εξελιχθει. Το έχω σχεδιάσει και περιμένω να το δω μπροστά μου.

laxanaki είπε...

Αν έχεις άτομα γύρω σου που νοιάζονται για σένα θα περιμένουν (ακόμα και αν στην αρχή γκρινιάζουν)... αν όχι.... :(

Griniaris είπε...

Εχεις δίκιο αλλα ειναι δύσκολη αυτη η ισορροπια.