Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2007

Weekend Rulezzz

Εχθές ήταν η πρώτη Κυριακή μετά από αρκετές κυριακές που κατάφερα να κάνω αυτό που πραγματικά ήθελα... δηλαδή τίποτα. Ξύπνησα σχετικά νωρίς έκατσα στο κρεββάτι μου ως αργά και για φινάλε είδα για 352 φορά και τις 3 ταινίες matrix σε dvd. Πραγματική απόλαυση σε ένα Απίστευτα γρήγορο weekend.
Όλα τα weekend μου πλέον έχουν γίνει ταχύτατα από την παρασκευή μέχρι την κυριακή είναι σαν να εχω μπει στο μετρό και να εχω περάσει από τη μια μεριά της πόλης μέχρι την άλλη και μόλις ανοίξουν οι πόρτες της διαδρομής προς τον τερματισμό να σου και η Δευτέρα να σε περιμένει στην γωνία και μαζί της και το πρωινό ξύπνημα η δουλειά και οι υποχρεώσεις μαζί με το αδιάκοπο κυνήγι του χρόνου. Δεν εχω συναντήσει μεγαλύτερο ανταγωνιστή του εαυτού μου εκτός από τον ίδιο τον χρόνο. Άσε που έχει αρχίσει να μου την δίνει γιατί μπορεί να ξεκινάμε μαζί αλλά μέχρι τα μέσα της ημέρας τον κυνηγάω με όχι και τόσο επιτυχημένα αποτελέσματα.
Υπομονή λοιπόν μέχρι την επόμενη εβδομάδα για το επόμενο δρομολόγιο του μετρό, εγώ εχω βγάλει από τώρα εισιτήριο το ξέρω ότι είναι νωρίς αλλά τουλάχιστον η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...

Καλή εβδομάδα σε όλους

10 σχόλια:

Κώστας είπε...

η μόνη λύση για να κερδίσεις τον χρόνο που τρέχει σαν τρελός το σαββατοκύριακο είναι να κάνεις πράγματα που δεν κάνεις συνήθως. Σήκω φύγε εκτός πόλης, και αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, πήγαινε σε μαγαζιά για καφέ που δε έχεις ξαναπάει.Ή πάνε για μπιλιάρδο , πίνκ πόγκ κάτι ΄τελως πάντων που δεν το κάνεις συχνά. Θα δεις ότι το σαββατοκύριακο θα σου φανεί πιο μεγάλο.
Την καλησπέρα μου

laxanaki είπε...

Καλά... έχω κολλήσει... Τα ίδια λόγια έλεγα σήμερα σε ένα συνάδελφο... Ότι το σ/κ μου είναι σαν ένα ταξίδι με το μετρό!!! Αρχίζω να τρομάζω χιχιχιχι... Αν και εγώ δεν κάθομαι μέσα... (επειδή κάθομαι όλη τη βδομάδα!!). όταν έρχεται το βράδυ της κυριακής.. νιώθω πως δεν έχω προλάβει να κάνω τίποτα.. και ας είμαι κομμάτια απότην κούραση!!!

daisy είπε...

χρόνια το λέω αυτό... η μόνη λύση... βγάλε κάρτα απεριορίστων διαδρομών :)

Griniaris είπε...

@Κώστας. Το να κάτσω στο σπίτι χωρίς να κάνω τίποτα είναι κάτι που θέλω πολύ δεν το κάνω γιατί δεν εχω κάτι άλλο να κάνω.

@Laxanaki. Καλά ήμουν σίγουρος ότι θα έλεγες τα ίδια και εσύ συνάδελφος γαρ...

@daisy. Μ'αρεσεις απλή άμεση και φυσικά με ουσία.

Manos s. είπε...

Το κακό είναι, πως και άλλη συγκοινωνία να πάρεις (π.χ. ηλεκτρικός, προαστιακός κτλ.), πάλι θα αργήσεις...τρελό τραφικ φίλε πια...τρελό!

Griniaris είπε...

Μη το συζητάς ακόμα και η αττική Οδός είναι πηγμένη σε ώρες αιχμής

kat. είπε...

και εγώ θέλω να το κάνω αυτό!!!!
άντε λοιπόν! και στα δικά μου!!

Roadartist είπε...

Καλημέρα γκρινιάρη.. :)

laxanaki είπε...

Που είσαι καλέ???

Griniaris είπε...

@laxanaki. Γειά σου βρε λάχανο έμπλεξα σε ενα τροχαίο και εχω ενα ψιλοτρέξιμο.... περισότερα νεα αύριο.