Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2007

Πρωινό πέμπτης, ώρα 11 ακριβώς και εγώ στέκομαι στο γραφείο του προϊστάμενου μου.

εγώ: Θα μπορούσα να σε απασχολήσω λίγο για ένα θέμα
Προϊστάμενος: ναι, τι ακριβώς θέλεις;
εγώ: έχω να σου πω ένα νέο που είναι και καλό και κακό μαζί
Προϊστάμενος: για λέγε να δούμε
εγω: Μόλις με ενημέρωσαν από το λογιστήριο ότι εχω 9 μέρες αδεία που πρέπει να πάρω ακόμα.
Προϊστάμενος: Ναι εεε; και το κακό νέο ποιο είναι;
εγώ: Θέλω άδεια από 17 Δεκεμβρίου μέχρι και τέλος του μήνα.
Προϊστάμενος: "Μένει κόκαλο"
Προϊστάμενος: Καλά καλά αν είναι να την πάρεις...(αγριοκοιτάζει) εντάξει
Εγώ: Ευχαριστώ
Προϊστάμενος: Να είσαι καλά.

6 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Ελπίζω να περνάς καλά στην άδειά σου!
Χαρούμενες γιορτές!

newManifesto είπε...

χρόνια καλά etc etc

daisy είπε...

να περάσεις πολύ καλά :)και να έχεις μια υπέροχη χρονιά :)

Griniaris είπε...

Καλή χρονιά να έχουμε με υγειά και χαρά.

pisoglendis είπε...

ti eprepe na pareis akrivos?

Griniaris είπε...

Θα μπορούσα να πάρω οτιδήποτε άλλο εκτός από άδεια...καθώς βλέπεις τέλος του χρόνου και έχει τρέξιμο για πολλούς.