Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2007

Keep walking

Καλημέρα σε όλους και καλή σας εβδομάδα(ελπίζω). Πάντα είχα την απορία για το τι σημαίνει παθητική γυμναστική. Το ακούω 5 φορές την ημέρα στην τηλεόραση στο γραφείο μεταξύ των συναδέλφων. Οι τελευταίες όμως 3 εβδομάδες μου έχουν μάθει για τα καλά τι θα πει παθητική γυμναστική. Όπως όλοι θυμάστε μετά από ένα ατύχημα που είχα με το αυτοκίνητο μου πριν μέρες είχε ως αποτέλεσμα εκείνο να καταλήξει στο συνεργείο για επισκευή και εγώ έμεινα μόνος και έρημος σαν την καλαμιά στην Δυτική Αττική, έλα όμως που οι δουλειές τρέχουν και πρέπει να γίνουν γιατί ναι μεν εσύ έχεις ένα μικρο(λεμέ τώρα) πρόβλημα αλλά ο πελάτης τι σου φταίει; Αποτέλεσμα; Να σου τα δρομολόγια στον Χολαργό και πάρε και ένα Σύνταγμα και Χαϊδάρι στο καπάκι και δώσε μετρό και ηλεκτρικό και ταξί και προαστιακό και ξανά μανά ταξί και προαστικος και λεωφορεία και τρένα. Ούτε λίγο ούτε πολύ μέσα σε τόσο μικρο χρονικό διάστημα αμέτρητα χιλιόμετρα βάδην με άρση βαρών τσάντας με τα του laptop και δεύτερης τσάντας με εργαλεία και σημειώσεις. Αν δεν είναι αυτό παθητική γυμναστική τότε τι είναι; Τελικά είχε δίκιο ο Μορφές στην αλησμόνητη ταινία Matrix όταν έλεγε ότι "Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζεις το μονοπάτι και στο να περπατάς στο μονοπάτι" και εγώ το περπάτησα κυρ Μορφέα μου πολλές φορές μάλιστα.

Αφιερωμένο σε όσους τραβούν ζόρια
Υπομονή παιδιά και ηρεμία γιορτές πλησιάζουν.

6 σχόλια:

daisy είπε...

αυτό είναι ενεργητικότατη γυμναστική ταλαίπωρε γκρινιάρη... η παθητική είναι με μηχανήματα ενώ είσαι αραχτός στον καναπέ σου :)

laxanaki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
laxanaki είπε...

τα τελευταία 3 χρόνια που δουλεύω περπατάω 1 ώρα τη μέρα (με όλο τον εξοπλισμό που λες και συ (εργαλεία δεν έχω βέβαια)) για να πάω στη δουλειά... αυτό είναι ενεργητική γυμναστική που λέει η νταίζη... Κουράγιο βρε γκρινιάρη... θα αντέξουμε!!! (δες το προηγούμενο Post το update από τα χάλια μου!!!)

Griniaris είπε...

@daisy. Δηλαδή και με τούτα και με εκείνα πάλι σε ενεργητικό στάδιο είμαι και αυτό είναι καλό πολυ καλό... παντως ταλαιπωρία τέλος σε λίγες μέρες γιατί επιστρέφει δυναμικά το αυτοκίνητο και έτσι no more μετρό και τρένα και προαστιακός.

@laxanaki. Εντάξει εσύ με τέτοια εντατική προπόνηση είσαι σε στάδιο πρωταθλητισμού λίγο ακόμα και θα φας τον Κεντέρη στο εκατοστάρι με εμπόδια(λεμέ τωρα αν υπήρχε) Άντε και στους ολυμπιακούς του Πεκίνου βρε... να δω το λαχανάκι στο στάδιο φωλιά πουλιού και δεν θέλω τίποτα άλλο.

Ενεσούλα είπε...

Μια χαρά!
Γυμνάζεσαι τσάμπα και γκρινιάζεις πάλι;
Ντροπή!

Griniaris είπε...

Μα τι παιδί είμαι και εγώ μέσα στην γκρίνια μια ζωή