Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2008

Αγαπημένο μου ημερολόγιο καλησπέρα

Δεν ξέρω αν σου έλειψα καθόλου μικρό μου αλλά όπως γνωρίζεις είχα άδεια από την δουλειά και είπα να την πάρω μέσα στις γιορτές. Μην απορείς μικρό μου δεν πήγα στα χιόνια για σκι ούτε στα σπα για να χαλαρώσει το κορμί μου με φύκια του ειρηνικού ωκεανού και νερό από τις πηγές των Ιμαλαίων και όχι δεν πήγα ούτε στο New york αλλά ούτε και στο Λονδίνο για τρέντυ ξεχειμώνιασμα και shopping therapy. Αυτό που έκανα φέτος τις γιορτές ήταν μια μεγάλη μετακόμιση στο νέο μου σπίτι αρκετές ώρες τακτοποίησης- οργάνωσης αλλά και περισυλλογής και ύπνου καθώς και αρκετές ώρες ενημέρωσης από τις ποιο έγκριτες εκπομπές της της μεσημεριανής ζώνης. Μην κάνεις πως δεν ξέρεις "πολύ μπλα μπλα", "κους κους" κλπ κλπ , αλήθεια μιας και το κουβεντιάζουμε ήξερες ότι ο Σάκης ο Ρουβάς χώρισε με την Κάτια... την Ζυγούλη καλέ τι ποια Κάτια. Πριν προλάβω να κάψω και τα λιγοστά εγκεφαλικά κύτταρα που μου απέμειναν ζωντανά πέρασαν και τα Χριστούγεννα πέρασε και η πρωτοχρονιά και είμαι πάλι πίσω στο γραφείο με την μελαγχολία των γιορτών να πετάει πάνω από το κεφάλι μου. Αλήθεια τι μου άφησε το 2007; Πρώτων και κυριοτέρων ένα αμάξι τρακαρισμένο και αρκετά προβλήματα, 8 κιλά επιπλέον σωματικό βάρος(βάλε και 2 με 3 από το 2006 άστα...καλοπεράσαμε και φέτος) ένα νέο σπίτι και αλλαγή κατεύθυνσης στην ζωή μου, πολύ δουλειά και αρκετό τρέξιμο. Τέλος αγαπημένο μου ημερολόγιο θα ήθελα να πεις στο 2008 αν δει το 2007 τώρα που φεύγει να πει ευχαριστούμε για όλα (τις φωτιές τις πλημμύρες τα ατυχήματα τον Gorge Bush junior) αλλά δεν θα πάρουμε και επίσης να πεις στο 2008 να κόψει τις μαλακίες του προηγούμενου και να είναι καλό χαρούμενο ταπεινό και ευτυχισμένο για όλο τον κόσμο ακόμα και τους Αμερικανούς και ας μην το αξίζουν.

Καλή χρονία σε όλους

2 σχόλια:

daisy είπε...

Τα είπα και εγώ στο 2008, ησύχασες κάπως τώρα; :)

Griniaris είπε...

Ήδη νιώθω καλύτερα.