Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2008

Δώσε μου ένα στοιχείο...

Τι είναι αυτό που λείπει μερικές φορές από την ζωή μας; Τι μας κάνει να νιώθουμε αδύναμοι σχεδόν παραδομένοι στα θέλω μας και στα πιστεύω μας; Πως θα μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε σε ότι μας τρομάζει μας χλευάζει και μας πιέζει ασφυκτικά; Ποιο είναι αυτό το συστατικό που θα με κάνει να νιώσω καλά; Εσύ το έχεις βρει; Είναι το ίδιο με αυτό που ψάχνω εγώ; Και αν όχι τότε υπάρχει συνταγή για την ευτυχία την καλοζωία και την επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία; Πως μπορείς να αντισταθμίσεις την ταφόπλακα που νιώθω να με πλακώνει στο πρωινό μου ξύπνημα; Με τα λεφτά; Με την καρέκλα; Με τα λεφτά και τη καρέκλα μαζί; Τι είπατε ρομαντικός; Θα προτιμούσα καλύτερα μακάκας είναι και της εποχής μας.

Καλημέρα σε όλους

4 σχόλια:

daisy είπε...

η αγάπη λείπει... νομίζω...

Griniaris είπε...

@daisy Και αγάπη υπάρχει βρε daisy. Λες τελικά να είμαι εγώ ο περίεργος;

daisy είπε...

πως να πω αφού δεν σε ξέρω; νομίζω όμως ότι είναι ιδιαίτερα πιθανό όντως να έχεις κάποιο κενό κάπου...

Griniaris είπε...

Ναι υπάρχει κενό και το νιώθω απλα δεν ξέρω τι κενό είναι και μάλλον η απορία θα με φάει