Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2008

Για εσένα δουλευω Steven...

Η ζωή είναι μικρή για να την τρώμε στα pc μας αλλά ακούστε την παρακάτω ιστορία και θα καταλάβετε.

Πριν ένα χρόνο και κάτι Αύγουστος μήνας και ημέρα Σάββατο εχω αράξει σε κεντρική καφετέρια της Αθήνας διαβάζοντας μια εφημερίδα. Εκεί που γύριζα τις σελίδες διαβάζοντας και διαβάζοντας θέματα πέφτω πάνω στην διαφήμιση της Apple για το Macbook με τίτλο

"Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ" και ήταν πραγματικά έρωτας και μάλιστα κεραυνοβόλος το καλοκαίρι πέρασε και μόλις μπήκε ο Σεπτέμβρης να σου και στα multirama να αγοράσω και εγώ έναν έρωτα στο όχι και τόσο ευκαταφρόνητο ποσό των 1300€
. Ο καιρός πέρασε και η ικανοποίηση μου μέρα με την μέρα είναι και μεγαλύτερη ακόμα και μετά από τόσο καιρό. Ξαφνικά όμως και εντελώς απροσδόκητα έλαβα ένα e-mail πριν λίγες μέρες με τίτλο The new macbook air

Στην θέα και μόνο της φωτογραφίας αναφώνησα το θέλω. Φοβερές γραμμές, υπέρ λεπτή σχεδίαση και ένα σωρό τεχνολογίες στριμωγμένες σε ένα φορητό θαύμα. Όταν όμως είδα την τιμή των 1700$(ο θεός να μας βοηθήσει) έχασα την φωνή μου. Καλό το innovation αλλά τη φορά το χέρι θα πρέπει να μπει ακόμα ποιο βαθιά. Άτιμε Steven για εσένα δουλεύουμε και δεν το έχουμε πάρει ακόμα χαμπάρι.

7 σχόλια:

daisy είπε...

Φυσικά για τον Steven δουλεύουμε και για τον & Bill, τι να κάνουμε;

laxanaki είπε...

Και συ θύμα ε??? Εγώ ακόμα υπολογιστή δεν έχω πάρει, γιατί οι τιμές τσούζουν. Αλλά όταν είδα το νέο ipod το πήρα κατευθείαν!! Το air είναι φοβερο... κανένα γνωστό που να έρθει από αμερική έχετε???? Να παραγγείλουμε 2-3??

kat. είπε...

πω πω.. τρελός έρωτας στα μπλογκς.. τι θα κάνουμε;
έρχεται και η ημέρα του αγίου βαλεντίνου!!!!!

roadartist είπε...

Ουαου.. οντως άψογο.. :) χαχα..

Griniaris είπε...

@daisy Σκληρή διαπίστωση αλλά πάνω στον ερωτά μου μπορώ να τα δεχθώ όλα.

@laxanaki Ναι έχουμε την πρόεδρο της εταιρίας που επιστρέφει σε 5 μέρες αλλά δεν ξέρω αν η πρόταση θα της φανεί και τόσο δελεαστική. Άσε που τα χρήματα που κοστίζει είναι ένα μικρό μικρό πολύ μικρό προβληματάκι.

@kat Στην μέρα του αγίου Βαλεντίνου δεν συνηθίζετε ότι κάνουν δώρα ο ένας στον άλλο; εεε εγώ ξέρω τι θέλω...χαχαχαχαχαχαχα

@roadartist Ναι... Απλά τέλειο

greca είπε...

κρυβε λογιαααααααααααα!!! αντε να το δει και κανενας απο εδω και να μου ζηταει τετοιο δωρο!!!! δεν τα τρωω πατατακια καλυτερα??? (πλακα πλακα πολυ καλο φαινεται!! αλλα 1700!!!!! )
καλημερα!!!!
καλως σε βρηκα!

Γιώργης Χολιαστός είπε...

Ημέρες οικονομικής κρίσης. Δεν είναι καιρός για δώρα. Αλ λοιπόν θέλετε όχι μόνο να μη δώσετε αλλά ίσως και να λάβετε δώρο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, να οι στίχοι που θα σας βοηθήσουν σ’ αυτό:

ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΒΑΛΕΝΤΊΝΟΥ

Κι αν μου στίψεις το κεφάλι
την ψυχή κι αν θα μου γδάρεις
ουτ' ευχή δε θα 'βρεις πάλι
από μένανε να πάρεις.

Λες και πάντα ήταν για μένα
δεκατέσσερες Φλεβάρη
σου τα εχ' όλα δοσμένα
και μου τα 'χεις όλα πάρει.

Έτσι αν θέλεις του εθίμου
τη σειρά να συνεχίσεις,
πρέπει του άγιου Βαλεντίνου
κάτι εσύ να μου χαρίσεις.

Γιώργης Χολιαστός