Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2008

Sexουαλικό blogoπαιχνιδό

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους. Η ενεσούλα με κάλεσε σε τολμηρό blogoπαιχνιδο για να αποκαλύψω τα άκρως προσωπικά δεδομένα μου. Πάμε λοιπόν.

1) Αγαπημένη στάση:

Στάση Δουκίσης Πλακεντίας, Χαλάνδρι και τερματικός σταθμός αεροδρόμιο και τους ενδιάμεσους σταθμούς.

2) Όργιο:

Είμαι! μεγάλο εδώ και χρόνια

3) Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού :

Τα κλασικά στην παραλία μέσα στην Θάλασσα.

4) Μονογαμία ή πολυγαμία;

Μονογαμία εεε;

5) Σημείο σώματος που σ’ανάβει (στον άλλο):

Στήθος for ever.

6) Φαντασίωση:

δεν εχω... λες να εχω πρόβλημα;

7) Τι σου αρέσει περισσότερο να σου κάνουν πάνω στο sex:

Μου αρέσει να μου χαϊδεύουν το 3 δάχτυλο από δεξιά όπως κοιτάς την πατούσα...χαχαχαχα, ενοοειτε bj τι να λέμε τώρα.

1 σχόλιο:

Ενεσούλα είπε...

Τι είναι μπιτζέι?
Κλίνεται κατά το ντιτζέι???
χαχαχαχαχα
Ρε συ, ευχαριστώ που έπαιξες, αλλά δώσε και κανένα σήμα ζωής να το καταλάβουμε κι εμείς!!!
Φιλάκια