Τρίτη, 15 Απριλίου 2008

company profile - Cosmogirl

Την επόμενη μέρα των Δημοτικών εκλογών(Δευτέρα) φτάνω στο γραφείο μου γύρω στις 7.30 όπως κάθε μέρα. Είχε περάσει ο δεύτερος γύρος και το χαρτοσκουπιδομανι είχε γεμίσει το πάρκινγκ και το προαύλιο χώρο της εταιρίας. Η συνάδελφος από το διπλανό γραφείο μπαίνει κατά τις 9.30 και αφού με καλημερίσει μου αρχίζει ένα καταιγισμό ερωτήσεων.

Είδες τι έχει γίνει έξω; Χαμός
Εγώ: ναι
Τελικά ποιος βγήκε;
Εγώ: Ο Τζιτζίφας
Ααα μάλιστα ελπίζω να τελειώσαμε;
Εγώ: Τι εννοείς
Δεν πιστεύω να πάμε σε τρίτη κυριακή; Δεν θα το αντέξω!

Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις ότι έχουμε να κάνουμε με το ποιο επικίνδυνο είδος γυναικάς που κυκλοφορεί τα τελευταία δέκα(ίσως και παραπάνω) χρόνια στην Ελλάδα. Το είδος γυναίκας που ό Κωστόπουλος ονομάζει λυσσάρα 25αρα και ο Φωτισμένος Δυτικός πολιτισμός αποκαλεί Cosmogirl.
Τι είναι όμως το Cosmogirl; Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια στάση ζωής για την καθημερινή γυναικά του σήμερα που δεν συμβιβάζετε δεν υποκύπτει αλλά μέσα από τον καθημερινό στίβο της ζωής προσπαθεί να κερδίσει το χρυσό μετάλλιο και να βγει πρωταθλήτρια. Αυτό στα 25 γιατί στα 35 θέλει να είναι μια missy(οχι Elliot) που θα μαγειρεύει τέλεια γεμιστά και θα έχει καθαρίσει όλο το σπίτι πριν τελειώσει η Μαριμάρ το Αϊμε αγάπη μου και η Χουάνα η παρθένα. Ο εργασιακός στίβος έχει πάει περίπατο και την θέση του θα έχει πάρει το κέρατο η στην καλύτερη των περιπτώσεων το swinging(κοινώς αλλαξοκωλιά)
Πως αναγνωρίζεις ενα cosmogirl όμως; Τα 5 βασικά χαρακτηριστικά ενός σκληροπυρηνικού cosmoκοριτσιου ειναι τα εξής.
1.Όνομα, με το που σου χαρίζει το όνομα της καταναλώνεις 10 κιλά φθεα ουσία για να καταλάβεις ποιο είναι το βαπτιστικό της. Πέρη = Πετρούλα, Βέτα = Παρασκευή, Βίλυ = Σταυρούλα κοκ. Ποιο εύκολα θυμάσαι τα γενέθλια παρά την γιορτή
2. Χρώμα στα μαλλιά. Δεν μπορείς να φανταστείς ένα cosmogirl μελαχρινό, γιατί δεν υπάρχει όλες μα όλες τα βάφουν ξανθά από τόσο μικρές που έχουν ξεχάσει το κανονικό τους χρώμα. Πλατινέ, χρυσωπό η και ξαστό κομοδινί. Συνοδεύετε πάντα με την τελευταία τάση της μόδας σε κούρεμα επιλογή από το πάντα ενημερωμένο Cosmopolitan της Νέας Υόρκης.
3. Ντύσιμο. Εξαντρίκ - φαντεζί στα όρια της υπερβολής. Ένα cosmogirl δεν νιώθει απλά σταρ αλλά και είναι για το λόγο αυτό δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορεί με ένα τσιτάκι. Μπότες με στρας γυαλιά μάσκες και φουσκωμένο μαλλί είναι στον στάνταρ εξοπλισμό όχι απαραίτητα επώνυμα αλλά πάντα με τις επιταγές της μόδας και του στυλ SJP*. Αυτός είναι και ο λόγος που αργεί καθημερινά 1 ώρα(τουλάχιστον) στο γραφείο.
4. Ατάκες που γονατίζουν ακόμα και τον ποιο θηριώδη σέντερ του ΝΒΑ, βγαλμένες από τις σελίδες του αγαπημένου τους περιοδικού. "δεν είναι βόας δεν είναι κροταλίας είναι το φιδάκι ο Ηλίας", "Πες μας που σε πάει για σου πούμε που το πάει", "Χλιαρός έρωτας; βάλε φωτιά με 5 απλούς τρόπους" είναι μερικά κλισέ από το ευαγγέλιο του cosmopolitan.
5. Η φιλοσοφία ενός cosmogirl είναι η χαλαρότητα σε σημείο που γονατίζει ακόμα και ΕΜΟ. Δεν έχει κανένα άγχος για τίποτα και για κανένα λόγο εκτός από το αν το μακιγιάζ της είναι εντάξει και αν τα 27 Γενέθλια θα την βρουν παντρεμένη με εκατομμυριούχο και ένα παιδί κάπου στην Εκάλη...απλά πράγματα δηλαδή.

Κατά την προσωπική μου άποψη το cosmopolitan με την πρακτική του αυτή δημιούργησε μια στρατιά από γυναίκες που την έχουν δει γκομενάρες και δεν συμβιβάζονται με έναν άντρα που να έχει κάτι λιγότερο από τους κοιλιακούς του Σάκη Ρουβά το χρήμα του Μίνωα Κυριακού το βλέμμα του Γεωργούλη και την οικογενειακή θαλπωρή του Μπέκαμ. Χυλοπιτιάζουν όποιον βρουν οπού τον πετύχουν και στα 30 τους που αρχίζουν και διαβάζουν και κανένα Mari Clare παίρνουν τον πρώτο τυχόντα και λένε και ευχαριστώ.
Στην δική μας την περίπτωση με το cosmogirl της εταιρίας μας το θέμα αποκατάσταση παίζει τον πρώτο και σημαντικό σκοπό της ζωής της. Εμένα στα 30 μου και με διετή και πλέον σχέση με βλέπει στα μάτια της σαν προβληματικό γιατί ακόμα ούτε θέλω (και ούτε θα θέλω) γάμο αν δεν πατήσω τα 35 και αν θέλω και τότε. Ενώ εκείνη δεν είχε πρόβλημα να συνάψει σχέσεις με 2 άτομα στην εταιρία 35 και 43 υψηλόμισθα και ελεύθερων υποχρεώσεων ώστε να είναι καλυμμένη και εξασφαλισμένη. Και ερωτώ κυρίες του blog τούτου αλήθεια τι εννοεί εξασφάλιση;
Φυσικά το δικό μας cosmogirl σχολιάζει την οικονομική μας κατάσταση ως μίζερη γιατί δεν μπορεί να φανταστεί κάποιον άνδρα 27ετών να μένει με την μαμά του όταν εκείνη από τα 24 μένει μόνη της. Μισές αλήθειες δηλαδή.
Μένω μόνη στο σπίτι που έφτιαξε ο μπαμπάς μου.
Μένω μόνη μου, η μαμά μου μένει στο κάτω διαμέρισμα και η αδερφή μου στο πάνω.
Ζω μόνη μου φαγητό παίρνω από την μάνα μου σαλάτα από την αδερφή μου και το Σαββάτο πάω σούπερ μάρκετ να πάρω και κανένα ξυροκάρπι να υπάρχει.
Κοινόχρηστα; Τι είναι αυτό; δεν ξέρω ρωτήστε τον μπαμπά μου.
Αύξηση του πετρελαίου; ποτέ έγινε;
Περνάω ζόρικα γιατί πρέπει μετά το σούπερ μάρκετ να πλύνω και το αυτοκίνητο που μου πήρε ο μπαμπάς μου.
Δεν ξέρω πως θα κατέβω Ιερά οδό με το αυτοκίνητο θα με πάει ο μπαμπάς,
ΣΥΝΤΑΓΜΑ;;;; Απαπαπαπα που να βρεις πάρκινγκ;
Του είπα να πάμε Σφακιανάκη και αρνήθηκε... εεε και εγώ τον έστειλα σπίτι του.
Με τον προηγούμενο γκόμενο δεν μπορούσα να κάνω όνειρα χρώσταγε παντού και δεν μπορούσε να ανταπεξελθει στις ανάγκες μου.
Σιγα μη κανω σχεση με μπενζινα boy και ντελιβερα...εγώ είμαι high class γκόμενα!

Αλλά θέλω να ξέρεις ότι είμαι ανεξάρτητη ελεύθερη και δεν δίνω λογαριασμό σε κανένα.
Με αυτά και με αυτά η μέρα τελειώνει το cosmogirl μαζεύει τα πράγματα του και μόλις πάει 4:02 αποχωρεί άλλη μια μέρα τελείωσε άλλη μια μέρα κοπιαστικής εργασίας και χαράς.

Είσαι γυναίκα; τόσο το καλύτερο!!!


*SJP. Sarah Jessica Parker
Προσοχή προσοχή το post αυτό δεν είναι αφιερωμένο σε όλες τις γυναίκες του απανταχού πλανήτη αλλά αφορά εκείνες ζουν τον μύθο του cosmogirl σε πλήρη έκταση. Ευχαριστώ.

7 σχόλια:

laxanaki είπε...

Καλέ το cosmo το διαβάζουν τα 15χρονα που δεν ξέρουν ακόμα τι είναι sex (ή μήπως ξέρουν??) χιχιχιχιχι

lemonita είπε...

Καλά τα λές αλλά έχω μια μεγάλη απορία: Πως είσαι τόσο ενημερωμένος για τους τίτλους των άρθρων του Cosmopolitan;
Γκρινιάρη ναι, αυτός ο τύπος γυναίκας υπάρχει. Αλλά υπάρχουν πολλά χαρωπά κορόιδα που γουστάρουν τέτοιες γυναίκες.

Griniaris είπε...

@Laxanaki. Τα 15 διαβάζουν Super Κατερίνα και Αφισόραμα Fans. Το cosmo είναι για λίγο μεγαλύτερες ηλικίες. Όσο για το sex από τα 15 και έξω από την πόρτα.

Griniaris είπε...

@Lemonita. αφού ξέρεις βρε lemonita ότι έχει γίνει ενδελεχής έρευνα πριν δημοσιευθεί ένα post στο blog μου. Ας που εχω και την cosmoσυναδελφο οπότε δεν κουράστηκα και πολύ να τα βρω. Ακούω πολύ χειρότερα καθημερινά.

if.. ιγένεια είπε...

Καλό πάσχα και καλή ανάσταση με υγεία και αγάπη.. :)

να'ι'αδα είπε...

εγω τωρα ειδα το blog σου και την αναρτηση και να σαι καλα γελασα πολυ...δεν εχεις και αδικο πανω κατω ενα τετοιο προτυπακι κυκλοφορει εκει εξω και ολες μας λιγο πολυ παρασυρθηκαμε εστω και για ενα φεγγαρι...

Griniaris είπε...

Καλώς ήρθες να'ι'αδα