Δευτέρα, 5 Μαΐου 2008

Η επιστροφή

Από μικρός είχα συνδυάσει το Πάσχα με χωριό. Νηστεία, επιτάφιος, αρνιά, κοκορέτσια, κροτίδες φωτιές και κόσμος στον δρόμο είναι πράγματα που δεν τα συναντάς εύκολα σε μια τσιμεντούπολη. Βλέπεις ο ρυθμός της καθημερινότητας μας κάνει να ξεχνάμε ακόμα και τις βασικές μας υποχρεώσει απέναντι σε Θεό αλλά και άνθρωπο. Μεγαλώνοντας όμως σιγά σιγά σε ένα κόσμο με goody's και Macdonald's σε ένα κόσμο γεμάτο village και mall ξέχασα τι θα πει μεγάλη εβδομάδα, σαρακοστή και Ανάσταση. Εγώ έτσι και αλλιώς αποζητούσα χαλάρωση ηρεμία και ξεκούραση. Φέτος επέλεξα να κάνω Πάσχα εκτός Ελλάδας και μάλιστα σε μια χώρα που δεν είναι καν ορθόδοξη. Τελικά αυτό το ταξίδι πέρα από τις υπέροχες εικόνες μου έδωσε και ένα μήνυμα για επιστροφή στα ήθη και έθιμα του τόπου μου που τόσο μου έλειψαν όσο ήμουν εκεί.
Χρόνια πολλά σε όλους

Ps: θα ακολουθήσει post σχετικά με το ταξίδι μου στην Βουδαπέστη που ήταν και ο πασχαλιάτικος προορισμός μου.

5 σχόλια:

laxanaki είπε...

Μα δεν ξέρεις το ρητό: στη ρώμη φέρσου σα ρωμαίος, στην ουγγαρία σαν ούγγρος???? χιχιχιχιχι... Πέρυσι είχα πάει στην Κέρκυρα.. εκεί μετά την πρώτη ανάσταση (που σπάνε τις στάμνες) τρώνε τα πάντα εκτός από κρέας(εμείς στην κρήτη νηστεύουμε και το λάδι). Τι να κάνω... δεν μπορούσα να τους βλέπω όλους να τρώνε και γω να οσκάω μαρουλάκια!! χιχιχιχιχι....
άντε που είναι το post για βουδαπέστη!!!

Griniaris είπε...

Καλημέρα λαχανάκι. Τωρα μαθαινω εγω ειμαι νέος ακομα. Συντομα θα ανεβασω και το ποστ για την Βουδαπέστη.

lemonita είπε...

Περιμένουμε ποστ και φωτογραφίες με λεπτομέρειες!!

Griniaris είπε...

εχω πήξει λίγο μόλις ηρεμήσω από το τρέξιμο θα ανεβάσω φωτογραφίες.

Ενεσούλα είπε...

Αργεί;;;
Ωραία η Βουδαπέστη, αλλά όταν πήγα εγώ δεν υπήρχαν οι ψηφιακές φωτογραφικές.
Περιμένω με αγωνία.