Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2008

Εταιρικές Μπούρδες

Προς Γενικό διευθυντή.


Αγαπητέ κύριε θα ήθελα να σας εκφράσω για πολοστη φορά την αγανάκτηση μου και την οργή μου για τον τρόπο που γίνονται οι προσλήψεις στην εταιρία. Οφείλω να σας υπενθυμίσω ότι πλέον και σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες αναλφάβητος δεν θεωρείτε μόνο εκείνος που δεν έχει βγάλει το σχολειό αλλά και εκείνος που δεν έχει ιδέα από πληροφορική και νέες τεχνολογίες. Δεν μπορείτε λοιπόν κύριε γενικέ να προσλαμβάνετε κόσμο για θέση που είναι απόλυτα συνυφασμένη με ηλεκτρονικό υπολογιστή και το άτομο που καταλαμβάνει την θέση να έχει μαύρα μεσάνυχτα(και λίγα λέω) με το θέμα. Να του λες outlook, usb flash και mail attachment και να σε κοιτάζει σαν να του μιλάς κινέζικα. Συνεχίζοντας ήθελα να επισημάνω το γεγονός ότι τα άτομα αυτά δεν είναι απλά εργαζόμενοι αλλά διευθυντές σε διάφορα πόστα και η πρόσληψη τους είναι σκανδαλώδης αφού δεν γνωρίσουν τίποτα από πληροφορική. Είναι πρωτάκουστο για μια εταιρία που σκορπάει αρκετά λεφτά στο τμήμα IT να σπαταλάει τον χρόνο των εργαζομένων ώστε να μάθει το προσωπικό να στέλνει mail και να συνδέει τα usb stick στα pc. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και ελπίζω αυτο το γράμμα να σας επαναφέρει σύντομα στην πραγματικότητα.

2 σχόλια:

greca είπε...

Βλέπω συνεχίζεις ακάθεκτος ε?
Δικαιολογείς το nickname σου ε?
:-PPPPPP

πέρα απο την πλάκα.... να'ταν μονο στη δικη σου δουλεια ~προφανως~ αυτα τα προβλήματα!!! αχ τι μου θυμισες τωρα!!!!

παω να πιω ενα παγωμενο μπουκαλι νερο να πνιξω τον πονο μου!!!!

χαιρετωωωωω
Ειρηνη

Griniaris είπε...

Φυσικα και συνεχίζω ακάθεκτος τωρα που βρήκα το προσωπικό μου στύλ ποιος με ποιάνει...