Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2008

Μπλογκοπαιχνιδο Again

Η batgirl με κάλεσε σε ένα ακόμα μπλογκοπαιχνιδο με τους εξής κανόνες

Βάλε Link (σύνδεση) προς το άτομο που σε έκανε tag. Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες. Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους και links προς το blog τους. Ειδοποίησε τους ότι τους έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.

1. Η μεγαλύτερη φοβία μου είναι να μην μείνω μόνος(από φίλους, γονείς, σχέσεις)
2. Δίνω μια περιουσία σε γκατζετάκια που μπορεί να μην χρειάζομαι.
3. Η αναισθησία μου σκάει και γάιδαρο.
4. Έχω φάει χοντρό (σο)κόλλημα με το Βερολίνο, θα ήθελα να μείνω εκεί για πάντα.
6. Αν η λέξη ξεροκέφαλος δεν σου λέει κάτι για ψάξε στο λεξικό σίγουρα θα έχει κάπου την φωτογραφία μου.
7. Βλέπω τηλεόραση με τις ώρες, μάλλον θα πρέπει να τις ελαττώσω λίγο.

Προσκαλώ με τη σειρά μου όλους όσους με διαβάζουν να ανταποκριθούν στο παίγνιο τούτο(έτσι και αλλιώς δεν είναι πάνω από 7)

2 σχόλια:

batgirl είπε...

Που είναι το Νο 5? Κάτι ύποπτο συμβαίνει εδώ! :)

Griniaris είπε...

Οοοπς με επιασες! Θα το συμπληρωσω συντομα...