Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2008

Get a mac...

Μήπως έχεις βαρεθεί τα restart του υπολογιστή σου αναγνώστη μου; Βαρέθηκες τις επανεγκαταστάσεις των windows τα κολλήματα και τους 1.000.000 ιούς που καραδοκούν με σκοπό - στόχο να ασελγήσουν πάνω στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή σου; Αν ναι τότε πάρε ένα Mac...
Πανέμορφο, λειτουργικό και αφόρητα οικολογικό κάνει τα πάντα και μάλιστα με το καλύτερο λειτουργικό του γαλαξία MACOSX!


Αν πάλι το desktop σου κάνει κάπως μην ανησυχείς έχουμε και το macbook, ασύλληπτο laptop Και μετά σου λέει οικονομική κρίση... εγώ να δεις τι κρίση θα πάθω αν δεν βάλω ένα τέτοιο στην συλλογή μου...

2 σχόλια:

orck είπε...

πληρωνει καλα η apple;
η τα mac-boys ειστε σαν του μαρτυρες του Ιεχωβα και στον ελευθερο χρονο σας προσπαθειτε να "προσυλιτισετε" κοσμο;

Griniaris είπε...

χαχαχαχα...καλο! Οχι δεν προσπάθησα να σε προσυλητισω οσαν ενας διαφορετικος μαρτυρας του Ιεχωβα. Εγω ο κακομοιρος μια πρόταση εκανα αλλα και για μια χορηγια δεν θα ελεγα οχι, απλα μην ξεχνας οχι προερχομαι και εγω απο τα pc μεχρι να καταληξω σε mac πραγμα που σημαινει οτι εχω μια μικρη εμπειρια και αποψη και για τις δυο διαφορετικες πλατφορμες.