Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2009

Love is in the air!!!

Δεν πρόλαβε καλά, καλά να μπει η άνοιξη(λέμε τώρα) και αμέσως αμέσως τα πιτσουνάκια της εταιρίας μας άρχισαν να ξεπροβάλλουν τα amour secret ξεχειλίζοντας τα πατώματα με ζάχαρες, μέλια και κάθε λογής γλυκαντική ουσία που μπορείς να σκεφτείς. Τα πληκτρολόγια έχουν πάρει φωτιά τα msn αναστενάζουν και τα e-mail μεταφέρουν βαρυσήμαντες δηλώσεις ερωτικού περιεχόμενού και στιγμιαίας ανταλλαγής υγρών μέσα και έξω από την εταιρία. Ναι ξέρω τι σκέφτεσαι αναγνώστη μου, αν από τον Μάρτη(γδάρτη και παλουκοκαύτη) έχουμε τέτοια γεγονότα τι θα γίνει τον Μάη που παραδοσιακά είναι και το peek της ανοιξιάτικης περιόδου; Άσε καλύτερα δεν θέλω να το σκέφτομαι τι έχουν ακόμα να δουν τα μάτια μου, και αν συνεχίζεις να απορείς πως μπορούν και βλέπουν τα ματάκια μου όλα αυτά τα άληστου μνήμης γεγονότα; Σου απαντώ ευθύς αμέσως πως ξεχνάς ότι είμαι ο System administrator και είναι η δουλειά μου να ξέρω. Άσε που στην δική μας την εταιρία(για τις άλλες δεν ξέρω) ο ερωτευμένος και ο πηδηγμένος(με την καλή έννοια) κάνουν μπαμ από χιλιόμετρο καθώς είναι οι μόνοι χαμογελαστοί και χαρουμενοι σε μια εταιρία που εδώ και 3 μήνες έχει μετακομίσει στο μάτι τις διεθνούς και όχι μόνο οικονομικής κρίσης. Μια ματιά η ένα χαμόγελο είναι ικανά να βάζουν τα sniffing programs να δουλεύουν μερόνυχτα μέχρι να αποφέρουν το επιθυμητό αποτελέσματα το οποίο είναι ΦΥΣΙΚΑ η ασφάλεια και καλή λειτουργιά του δικτύου αλλά και αρκετές ώρες διασκέδασης στον επόμενο καφέ με φίλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: