Δευτέρα, 18 Μαΐου 2009

Ρουφ Garden

Προς: Πρόεδρο της εταιρίας(Στην οποία έχω την "τιμή" να εργάζομαι)


Αγαπητή κυρία

Θα ήθελα εκ τον προτέρων να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε να μου προτείνετε την ανάθεση των εργασιών 2 επιπλέον ατόμων της εταιρίας σημαντικά υψηλόμισθων θα έλεγα με σκοπό μόλις εγώ μάθω την δουλειά τους να μπορείτε με την άνεση σας να τους διώξετε. Κατανοώ επίσης ότι υπάρχει κρίση στην αγορά και ενώ θέλετε να μου αυξήσετε την εργασία μου κατά 80% περισσότερο από το ήδη υπάρχον φορτωμένο μου πρόγραμμα χωρίς φυσικά να αυξηθούν ούτε στο ελάχιστο οι μισθολογικές μου απολαβές.
Οι λόγοι σας είναι προφανείς παρόλα αυτά είμαι στην δυσάρεστη θέση να αρνηθώ αυτή τη γενναία προσφορά σας για τους εξής παρακάτω λόγους.

1. Θεωρώ ανεπίτρεπτο από μέρους σας να μη γνωρίζετε πόσα ακριβώς χρόνια εργάζομαι στην εταιρία σας καθώς τα 3πρωτα χρόνια βρισκόμουν ακριβώς απέναντι σας και είχαμε σχεδόν καθημερινή επαφή.

2. Ο όγκος δουλειάς μου δεν μου επιτρέπει να αναλάβω το φόρτο δουλειάς που προσπαθείτε να μου πασάρετε.

3. Μιας και στο πρόγραμμα σας από ότι μαθαίνω είναι να διώξετε 2 από τα άτομα που θα αναλάβω την δουλειά τους δηλαδή 6000€ χ 2 = 12000€ καλό θα είναι να δώστε κάτι τις και σε εμάς. Νομίζω ότι δικαιωματικά το αξίζω και θα πρέπει να φανείτε πραγματικά γενναιόδωρη για να μπορέσετε τουλάχιστον να με δελεάσετε.

4. Το ξέρω ότι είμαι καλός στην δουλειά μου, άμεσος, αποτελεσματικός, διψάω για μάθηση και βλέπω την δουλειά σαν πρόκληση. Κάθε επανάληψη της από εσάς την θεωρώ περιττή έως και πλεονάζουσα καθώς επίσης οφείλω να σας θυμίσω ότι είμαι χαμηλόμισθος και όχι μαλάκας.

5. Είναι καιρός να μάθετε επιτέλους τι κάνω στην εταιρία, ότι τα pc αυτός ο άγνωστος, χαλάει και θέλει service, format, εγκαταστάσεις windows και χίλια άλλα πράγματα που επιδικτικα αγνοείτε αλλά έχετε γνώμη για όλα λες και έχετε πάρει 3 master στο computer sience.

6. Καλό είναι που και που να φέρνουμε και κανένα νέο υπάλληλο στην εταιρία, κρίση ξε-κρίση δεν μπορούν όλοι να τα κάνουν όλα επειδή εσείς το λέτε...η λέξη εξειδίκευση είναι άγνωστη στο λεξιλόγιο σας;

Για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους οι οποίοι είναι προσωπικοί και δεν θα ήθελα να υπεισέλθω σας απαντάω ξανά ότι δεν δίναμε ούτε επιθυμώ να αναλάβω τις παράλληλες αρμοδιότητες που μου προσφέρετε. Ίσως αυτό μας φέρει σε εργασιακή ρήξη αλλά λίγο με ενδιαφέρει καθώς υπάρχει και η λύση της απόλυσης την οποία μπορείτε απλόχερα να μου προσφέρετε οποιαδήποτε στιγμή.

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για την συνεργασία.

4 σχόλια:

Σοφία είπε...

Θα το στείλεις;;;

Griniaris είπε...

Να σου πω ότι μου περνάει από το μυαλό δεν θα είναι ψέματα.

orck είπε...

τι; δεν το εστειλες ακομη;
οταν το διαβαζα σκεφτομουν "κοιτα τι εγραψε και εστειλε το ατομο"

Griniaris είπε...

Είμαι σε φάση αναζήτησης εργασίας, μόλις τη βρω θα δεις τι θα γράψω τότε...