Τετάρτη, 13 Μαΐου 2009

Tweet...Tweet

Αγαπημένο μου ημερολόγιο καλησπέρα και πάλι.

Είμαι το αφεντικό σου ο άνθρωπος σου. Είμαι αυτός που εδώ και σχεδόν 2 χρόνια γεμίζει τις ηλεκτρονικές σου σελίδες με αποσπάσματα από την καθημερινότητα του. Εσύ πάλι δεν μιλάς, αβίαστα κρατάς ψηλά τις σελίδες ώστε να τις διαβάζει και ο κόσμος αργά και καθαρά όπως πρέπει. Για εσένα λοιπόν έτσι για να γουστάρεις που λέμε και εμείς τα μαγκάκια από τα δυτικών προαστίων σου έφερα παρέα, με όνομα πιασάρικο που θα έχει μέλλον μπροστά του. Twitter το λένε και μιας και το πασάρουν σαν το καλύτερο next best social network είπα να το ενσωματώσω στο blog μου για να μη σε έχω μονάχο σου. Του είπα βεβαία να κάτσει φρόνιμα γιατί είναι υπό δοκιμή ακόμα και αν αρχίσει και σου την σπάει θα πάει από εκεί που ήρθε, ξέρεις τώρα ο παλιός είναι αλλιώς.

1 σχόλιο:

melissoula είπε...

To briskw megalh blakeia to tweeter! Mpainw gia na blepw ta update tou Saki kai mono!