Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2009

Lexus Hybrid...πάρε και εσύ ένα μπορείς

Τι μάθαμε εχθές από την ορκωμοσία της νέας βουλής;

Ότι και καλά η νέα κυβέρνηση θα κόψει τις λιμουζίνες από τους 300 + γενικούς γραμματείς + προϊστάμενους υπουργείων κοκ και θα τους υποχρεώνει να χρησιμοποιούν το προσωπικό τους αυτοκίνητο.

Λέω και εγώ WOW αυτό είναι νέος αέρας διακυβέρνησης επιτελούς κάποιος να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Και βάζω ΑΝΤ1 εχθές το βράδυ και βλέπω ρεπορτάζ να λέει ότι "οι βουλευτές απαρνήθηκαν τις πολυτελείς λιμουζίνες τους για να προωθήσουν ένα νέο μοντέλο οικολογικής συνείδησης χρησιμοποιώντας υβριδικά lexus"

Δηλαδή;;;;; Τα lexus τι είναι τα αυτοκινητάκια του λαού; Δεν είναι λιμουζίνες; Μήπως εγώ που έχω Punto έχω κάνει κάποιο μοιραίο λάθος και μολύνω άδικα το περιβάλουν; ή μήπως μου περισσεύουν να πάρω lexus και εγώ τα δίνω σε φιστίκια και στραγάλια γιατί μου αρέσει το βολάν του punto και δεν το αλλάζω με τίποτα; Προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν έχω να δηλώσω απερίφραστα ότι το Καθαρό οικολογικό υβριδικό lexus έχει 3 εκδόσεις GS450h(58.000 euro), GS300(63.000 euro), GS460(98.000 euro) αλλά αναγνώστη μου είναι ποιο οικονομικά και σίγουρα περισσότερο πράσινα από τις πεντάρες bmw και τις Mercedes των 7000κυβικων. Παρόλα αυτά είναι λιμουζίνες και μάλιστα λιμουζινάρες...!

Το χειρότερο δε είναι ότι το puntaκι 1400(μοντ 2004) θα πληρώνει 50€ επιπλέον τέλη κυκλοφορίας λόγο παλαιότητας ενώ το αντίστοιχο προαναφερθέν lexus των 2700κυβικων θα μπαινοβγαίνει στον δακτύλιο χωρίς περιορισμούς και φυσικά χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Τραγική ειρωνεία; Ότι αυτός που έχει να πληρώσει τέλη δεν πληρώνει ενώ εγώ που περιμένω κάθε Χριστούγεννα το δώρο για να τα σκάσω σε τέλη κυκλοφορίας για το punto θα πληρώσω και επιπλέον 50€.

Απορώ μερικές φορές οι δημοσιογράφοι και τα κανάλια σε ποιος απευθύνονται; Στην Γιάννα Αγγελόπουλου; Η στο Λατσέικο; όταν σου παρουσιάζουν μια υπερπολυτελή υβριδική λιμουζίνα ως το μοντέλο της αυτοκίνησης του αύριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: