Παρασκευή, 16 Ιουλίου 2010

Με εχει πιάσει βαρεμάρα

Βαριέμαι αφάνταστα...

Τις ουρές στα φανάρια Ιούλιο μήνα... Ήθελα να ήξερα τι κάνετε ρέε και δεν πάτε διακοπές;;;;
       
Τους Manager της εταιρίας μου που ενώ όλοι οι πελάτες μας την κάνουν για παραλίες εκείνοι και καλά τους βρίσκουν στο τηλέφωνο και μιλάνε μπροστά  μας φωναχτά για εισπράξεις. (ναι με iridium ίσως)
 
Το Reality  "ίσως είσαι ο επόμενος για απόλυση..." επίκαιρο αλλά από αγωνιά μηδέν. Το μόνο θέμα που έχω είναι αν το επισπεύσεις ίσως μεγαλώσω το διάστημα των θερινών μου διακοπών. (ακούς  CEO σε εσένα μιλάω)

Τα meeting της εταιρίας με τις προκάτ ήδη προαποφασισμένες κινήσεις, Γιατί άραγε η CEO της εταιρίας δεν χαράζει τις επόμενες εμπορικές(my ass) κινήσεις  σε πέτρα και να τις διατυμπανίζει στην εταιρία σαν τον χριστό;;;;;;

Την Forthnet που μας έχει πεθάνει καλοκαιριάτικο με το bandwidth του κώλου.

Το boss της εταιρίας δεν θα πάρει άδεια.... Πρώτον βαριέμαι να την ακούω να κλαιγετε και δεύτερον και εγώ αν μέσα σε δυο χρονιά είχα πάει "νέα Υόρκη, Nτουμπαι, Τόκιο, Σουηδία, Κωνσταντινούπολη, Βουδαπέστη, Πράγα, Λονδίνο, 4 Χ Μύκονο, 3 Χ Άνδρο" ίσως φέτος και να καθόμουν στο σπίτι μου έτσι για αλλαγή βρε αδερφέ.

Τον single κολλητό μου που πήγε στην ΙΟ και όταν γύρισε αντι να μου πει για τα γκομενακια που είδε στο νησί μου έλεγε άσχετες ιστορίες από το facebook!!!

Τη ζέστη όλης της εβδομάδας όταν είμαι στο γραφείο που μαγικά το σαββατοκύριακο εξαφανίζετε όταν εγώ θέλω να πάω για μπάνιο(ευχαριστώ θεέ)

Τους συναδέλφους μου στο γραφείο που μετά από 7 χρονιά είναι σαν τα καρτούν του Muppet show.

Εμένα, γιατί σε 12 μέρες βάζω ένα χρόνο ακόμα στη πλάτη μου και αντί να σχεδιάζω τις διακοπές μου γράφω  μαλακίες στο blog...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πες τα Αρχοντα μαθε τους λιγο μπαλιτσα.....ενα εχω να πω θυελλα στο Αιγαιο ...στασου μυγδαλα

Griniaris είπε...

Σας τα ελεγα για τις Κυκλάδες ο γεροθαλασσολυκος...να τον ακούτε τον παλιό!!!