Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

Fail


Ναι μια τόσο δα λεξούλα και όμως τα εσωκλείνει όλα τόσο περιεκτικά. 

Με την επάνοδο από τις καλοκαιρινές διακοπές μου αποφάσισα να χρησιμοποιώ τον προαστιακό για την δουλειά και όχι το αυτοκίνητο γιατί έτσι θα γλίτωνα αρκετά λεφτά. Σαν σκέψη μέχρι τώρα μια χαρά αλλά για διάβασε και παρακάτω για να καταλάβεις καλύτερα... 
Πρώτη μέρα στον σταθμό και πάω να βγάλω εισιτήριο, ο υπάλληλος από μέσα κοιμόταν του καλού καιρού...fail, δεν μπορεί λέω κάποιο λάθος θα έχει γίνει. Παίρνω τα εισιτήρια με τα χίλια ζόρια και πάω στην αποβάθρα να περιμένω το τρένο όπως κάνει ο κάθε Ευρωπαίος πολίτης αλλά δεν...fail. Γιατί το τρένο απλά και για αδιευκρίνιστο σε έμενα λόγο είχε 15λεπτα καθυστέρηση. Φτάνοντας στα Λιόσια διαπιστώνω ότι πρέπει να αλλάξω γραμμή από 1 σε 2( η κάτι τέτοιο) γιατί ο δικός μου συρμός πάει Πειραιά και εγώ έχω κατεύθυνση στο αεροδρόμιο αλλά fail. Γιατί το τρένο με προορισμό το αεροδρόμιο δεν περίμενε το 15λεπτων καθυστερημένο συρμό όποτε περιμένουμε όλοι μαζί τον επόμενο συρμό να έρθει. Στο σημείο αυτό έχω προσπεράσει τα fail χαλασμένα ασανσέρ τις fail αυτόματες σκάλες και τις fail τουαλέτες νομίζω ότι καταλαβαίνεις γιατί. Έγινε το θαύμα και ο συρμός φτάνει εγώ φτάνω στην δουλειά με 30 λεπτά καθυστέρηση και fail. Για να καλύψω τις οποίες απορίες θα έχεις σε ενημερώνω ότι ο προαστιακός είναι κλειστός σιδηρόδρομος δεν σταματάει πουθενά παρόλα αυτά τα ωράρια του είναι fail ποιο fail δεν γίνετε. Είμαι στην τέταρτη εβδομάδα μου στον προαστιακό και κανένας μα κανένας δεν μου έχει κάνει ελενχο εισιτηρίου όταν στο Παρίσι με τσέκαραν την δεύτερη μέρα(ευτυχώς είχα εισιτήριο). Το φοβερότερο από όλα είναι ότι ο συχρονισμός των 6000 υπαλλήλων είναι φανταστικός, Γιατί στις 3 εβδομάδες κανένα μα κανένα δρομολόγιο δεν έχει φτάσει στην ώρα του. Μάλλον θα εγκαταλείψω τις προσπάθειες χρήσης του προαστιακού γιατί μπορεί να γλυτώνω 250ευρω αλλά σε λίγο από το πολύ fail θα χάσω την δουλειά μου.
Τουλάχιστον το κράτος λειτουργεί και αυτό είναι προφανές

Αφιερωμένο σε όλους τους πρωινούς επιβάτες του Προαστιακου που απολαμβάνουν τις fail υπηρεσίες του ΟΣΕ

2 σχόλια:

Μπαμπης είπε...

Welcome to the club....
Είμαστε αρκετοί proastiakos.ning.com

Griniaris είπε...

Τελικά είμαστε περισσότεροι από όσους περίμενα.