Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2009

Τηλεφωνικος Χαμος...

Ήταν μια παρασκευή όπως όλες τις άλλες μέρες το ξυπνητήρι χτύπησε όπως πάντα στην ώρα του 6:25 αλλά αυτή τη φορά δεν μπορούσα να σηκωθώ, πάτησα το snooze για να κερδίσω 9 λεπτά ύπνου.
6:34 πάλι τα ίδια οπότε το πήρα απόφαση μια και καλή.
Μηνύματα > Νέο μήνυμα > Καλήμερα δεν νιώθω πολύ καλά σήμερα δεν θα έρθω στο γραφείο. > Αποστόλη "Προϊστάμενος"> Μήνυμα εστάλη.
Ώρα 9:45 και αυτή τη φορά ξύπνησα πάλι από κουδούνισμα, δεν ήταν το ξυπνητήρι αλλά το σταθερό τηλέφωνο.

Εγώ: Ορίστε
Εκείνη: Καλημέρα από την HOL τηλεφωνούμε.
Εγώ: Και τι θέλετε;
HOL: Να σας πούμε για την νέα μας προσφορά Double Play μπλα μπλα μπλα
Εγώ: Ευχαριστώ αλλά δεν με ενδιαφέρει.
HOL: Μα γιατί μπλα μπλα μπλα...
Εγω: Το κλείνω.

Ανοίγω την τηλεόραση, Μενεγάκη κλασικά και βουρ για καφέ. Πάνω που ανοίγω την μηχανή να σου πάλι το τηλέφωνο.

Εγώ: Ορίστε
Εκείνη: Καλημέρα από την eurobank παίρνουμε
Εγώ: Δεν θέλω πιστωτική κάρτα ευχαριστώ
Eurobank: Όχι τηλεφωνώ για να σας πω ότι λόγο του λογαριασμού μισθοδοσίας της εταιρίας σας η Eurobank σας δίνει την δυνατότητα υπερανάληψης μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα
Εγώ: Το κλείνω κατευθείαν (έχω και κακό προηγούμενο με την eurobank)

Αφού ετοιμάζω τον καφέ μου ανοίγω το φορητό να δω τα mail μου μπας και έχει γίνει τίποτα συνταρακτικό. Αλλά πάλι χτυπούσε το τηλέφωνο.

Εγώ: Ορίστε
Εκείνη: Μου δίνετε την νοικοκυρά του σπιτιού!!!
Εγώ: Δεν είναι εδώ
Εκείνη: Θα μπορούσα να πάρω αργότερα;
Εγώ: Όχι
Εκείνη: Καλά γεια(εμφανώς εκνευρισμένη)

15 λεπτά μετά το τηλέφωνο ξαναχτυπά

Εγώ: Ορίστε
Εκείνη: Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα Τελλας μπλα μπλα μπλα 19,90 μπλα μπλα μπλα.
Εγώ: Όχι ευχαριστώ(και το κλείνω ενώ εκείνη κάτι προσπαθεί να πει)

Τελικά το παίρνω απόφαση ότι σήμερα δεν είναι η μέρα μου. Μαζεύω τα πράματα μου το λαπτοπ στην τσάντα και φεύγω πριν αρχίσουν να παίζουν τα νεύρα μου παρασκευιάτικο και δεν θέλουν και πολύ.

Γιαυτό έχω μια συμβουλή προς όλους.

Αν κάνετε κοπάνα από την δουλειά με σκοπό να ξεκουραστείτε - κοιμηθείτε ένα έχω να σας πω.

ΜΗ ΜΕΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ
Jose Cuervo

Δεν υπάρχουν σχόλια: